Announcement

Collapse
No announcement yet.

Our Game Plan Against The Saudi's !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    What I gather from between the lines of the recent interview is

    .................................................. ...............................................

    1- The German,assistant,is not an analyzer....and will help in "Players' arrangement " or " who plays where ! "

    2-Gholamnejad will be at the right back.

    3-TM ,will play defensive,and for a Tie .

    4-may be the reason,for not invieting mahdavikia, has been daei's concern for TM's right side,or saudi's left side ( Ghahtani's containment )....and daei's believe,Kia is not able to take care of ghahtani.

    5-TM,will have fast exchanges...and well coordinated.

    6-Hashemian, is not yet, coordinated with the team.

    7-Daei is prepared for any Arab hasheih !



    زنده**داري بازيكنان در كيش صحت ندارد

    خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: اگر قرار باشد به مكاني برويم، همه با هم مي رويم و شب زنده داري بازيكنان در كيش هم صحت ندارد.


    به گزارش خبرگزاري فارس، نشست خبري علي دايي ساعت 12:30 و با 45 دقيقه تاخير كه اعتراض حاضران را در پي داشت، برگزار شد.
    سرمربي تيم ملي درباره مسائل مختلف تيم ملي توضيحاتي را ارائه كرد.

    * اردوي كيش
    اردوي خيلي خوبي را در جزيره كيش برگزار كرديم. تمام نفرات با انگيزه حضور داشتند. از مردم كيش كه تيم ملي را در اين اردو همراهي كردند، تشكر مي*كنم زيرا به دور از حاشيه كار كرديم. از رئيس هيئت فوتبال كيش و صدا و سيما و خبرگزاري اين جزيره تشكر مي*كنم كه به خوبي خبرها را انعكاس دادند. برنامه*هاي تاكتيكي*مان را به درستي مرور كرده و مدرس آلماني 4 روز در كنار ما بود. روته مولر يك آناليزور نيست؛ بلكه به عنوان يكي از بزرگترين مدرسان، در آلمان فعاليت مي*كند و با فدراسيون اين كشور تا پايان سال 2008 قرارداد دارد. در نشستمان با مولر، آخرين شرايط عربستان را آناليز كرديم. مسابقه تيم*هاي ايران و آذربايجان را نيز بررسي كرده و به نقاط ضعف و قوت پي برديم. از كار با وي خوشحالم و افتخار مي*كنم كنار مولر فعاليت مي*كنم. كسي قوي*تر از روته مولر وجود ندارد كه بتواند به تيم ملي كمك كند؛ اما همانطور كه گفتم، با فدراسيون آلمان قرارداد بسته است. كادر فني ايران براي ديدار با عربستان با همين نفرات است. اگر روته مولر بيايد، فقط در حد ارنج تيم ملي مشورت خواهيم كرد؛ اما تصميم اول و آخر را من مي*گيرم.

    * لژيونر و حضور مهدوي*كيا و كريمي در جنبه تبليغاتي
    در تيم ملي دنبال شلوغ* كردن نيستيم. شايد عرب*ها شلوغ كنند و با دعوت ياسر القحطاني اين كار را انجام دهند؛ اما دوست داريم كار خودمان را در آرامش انجام دهيم. به همين نفرات ايمان دارم و تاكنون پاسخ خوبي به اعتماد من داده*اند. با وجود لژيونرها، از امروز با همه نفرات و با تمام قوا تمريناتمان را ادامه مي*دهيم و تا قبل از ديدار با عربستان يك تمرين خوب را برگزار خواهيم كرد. لژيونرها هماهنگي خوبي با بازيكنان تيم ملي دارند. به غير از وحيد هاشميان، در 5 مسابقه همراه تيم ملي بوده*اند. اطمينان دارم رسيدن به هماهنگي هر دو دور از دسترس نيست. در اين شرايط نيازي به مهدوي*كيا نداشتيم؛ اما هر زمان لازم باشد، وي را دعوت خواهيم كرد. شايد شرايط تغيير كند و به كمك او نياز داشته باشيم؛ در آن زمان مي توانيم بار ديگر از حضورش استفاده كنيم.

    * شناخت از عربستان قبل از سفر به رياض
    شناخت خوبي از حريف پيدا كرده*ايم؛ اگر چه مدت*ها است با اين تيم بازي نكرده*ايم. اين دليل نمي*شود بدون آگاهي به مصاف اين تيم برويم. خيلي خوب عربستان را مي شناسم و در اين چند روز با شناخت بيشتر، تمريناتمان را پيگيري خواهيم كرد. از جنگ رواني عربستاني*ها در ورزشگاه ملك بن فهد آگاهي دارم و علاوه بر من، همه بازيكنان و نفرات نيز از اين شرايط آگاه هستند. بازيكن*هايي داريم كه مقابل باشگاه*هاي عربستاني بازي كرده*اند. مي*دانند فوتبال فقط در زمين نيست. با شناخت از مسائل حاشيه*اي، سعي مي*كنيم تا مسائل غير فوتبالي را حل كنيم.

    * محروميت كعبي و مشكل دفاع راست تيم ملي
    كعبي جزء بهترين نفرات تيم ملي ايران است و در دوره*هاي قبل نيز بازي*هاي خيلي خوبي براي ما انجام داده است. جايگزين خيلي خوبي براي وي انتخاب كرديم و از اين بابت نگراني نداريم؛ اگر چه معتقدم با حضورش در ميدان مي*توانستيم راحت*تر كار كنيم.

    * شرايط اردوي تيم ملي در كيش و بي*برنامگي
    همه بازيكنان ساعت 12 شب مي*خوابيدند و هيچ بي*برنامگي وجود نداشت. فقط يك شب، يك ساعت بازيكنان دير رسيدند و به جاي آن، فردا كمبود خوابشان را جبران كردند. معتقدم بازيكنان تيم ملي نبايد در اردو حذف شوند. در رسانه*ها خواندم كه كاروان اعزامي المپيك به دليل مشكل روحي نتوانست نتايج خوبي را كسب كند. بنابراين فراهم شدن شرايط روحي مطلوب مهم است. به عنوان سرمربي تيم ملي مي*دانم چطور بازيكنان را كنترل كنم؛ اما شك نكنيد كه كسي به تنهايي جايي نمي*رود. اگر قرار باشد به مكاني برويم، همه با هم مي رويم. بنابراين، شب زنده داري بازيكنان در كيش صحت ندارد. در كيش بهترين تمرينات را انجام داديم و روته مولر نيز از سرعت بالاي تمريني ابراز تعجب كرد. دوست ندارم اردو كسل كننده باشد چون كسي را زنداني نمي*كنيم.

    * علت استفاده از روته مولر به صورت پاره*وقت
    بهتر از مولر نمي*توانيم براي كادر فني كسي را پيدا كنيم؛ اگرچه تا اينجا بدون مولر كار كرده*ايم و به اين مرحله رسيده*ايم. در ادامه نقاط ضعف و قوت را همراه مدرس آلماني بررسي كرديم. ايشان در اين مدت كوتاه شناخت خوبي را از تيم ملي ايران پيدا كرده است. همانطور كه گفتم، حرف اول و آخر را من مي*زنم چون در صورت ناكامي، مولر پاسخگو نخواهد بود؛ بلكه من بايد پاسخگو باشم. اگر يادتان باشد، از روز اول گفتم كه مولر با فدراسيون آلمان قرارداد دارد و اين چيز جديدي نيست. متاسفانه رسانه*ها نكات منفي را مي بينيد؛ در حالي*كه بدون آنكه پولي از فدراسيون ايران بگيرد، براي كمك به ما آمده است.

    * علت دعوت مهدوي كيا و خط خوردنش در 24 ساعت
    درباره دعوت مهدوي كيا بايد بگويم كه قرار نبود فهرست 37 نفره تيم ملي از سوي فدراسيون اعلام شود. 38 بازيكن را براي آنكه مشكلي با سفارت عربستان پيدا نكنيم، به آن كشور اعلام كرديم؛ در حالي كه فقط 25 نفر را مي*توانستيم در فهرست نهايي جا دهيم. اين موضوع كاملا محرمانه بود و اعلام آن كاملا اشتباه بود. نمي*خواستيم به عربستان بهانه*اي بدهيم و اين كار را انجام داديم. در اين وضعيت ترجيح دادم 25 نفر فعلي را براي تيم ملي انتخاب كنم.

    * پيش بيني نتيجه ديدار با عربستان
    مطمئنا تساوي در خانه حريف مي*تواند دستاورد خوبي براي ما باشد. به شرط آنكه نتيجه*هاي بعدي و در بازي*هاي خانگي پيروز شويم. با وجود همه اين مسائل، براي برد به عربستان مي*رويم و اصلا به تساوي فكر نمي*كنيم.

    * حضور ستاره*هاي عربستاني در جناح چپ
    ياسر قحطاني و حسين عبدالغني سليماني اگر تجربه حضور در جام جهاني را داشتند، ما هم نفراتي را داريم كه به مراتب بهتر از آنها هستند. بازيكنان ما از ده تا بازيكن مانند عبدالغني نيز بهتر هستند. اگر با دعوت ستاره*هاي عربستاني نگران شويم، بهتر است به آنجا نرويم. حضور در جام جهاني نمي*تواند ملاك خوبي براي ارزيابي شرايط بازيكنان فعلي باشد. از آخرين وضعيت عبدالغني اطلاعي ندارم و بازي*اش را نديدم؛ اما يك مدافع چپ است. دليلي وجود ندارد در اين پست برايش يارگيري كنيم. مجيد غلام*نژاد جزء بهترين دفاع راست ايران است. مطمئنا مقابل عربستان نيز عملكرد وي بازتاب خوبي خواهد داد و بهتر است كه نگران چنين موضوعي نباشيم.
    انتهاي پيام/

    Comment


      #32
      Here is the latest Photo......almost the same team that plays against the Saudis ,plus 3 legioners !!

      Comment

      Working...
      X