Announcement

Collapse
No announcement yet.

Esteghlal Fan Thread...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    صادقي: پيراهن استقلال برايم مقدس است
    Sadeghi: The Esteghlal jersey is holy to me

    Comment



      مجیدى تنها استقلالى که سابقه قهرمانى در آسیا را دارد

      فرهاد مجیدى تنها بازیکن حال حاضر استقلال به حساب مى آید که تجربه قهرمانى در آسیا را در بازیهاى باشگاهى دارد. مجیدى به عنوان بازیکن العین با این تیم اماراتى در آسیا به مقام قهرمانى آسیا دست پیدا کرده بود تا از این بابت نسبت به دیگر بازیکنان آبى متمایز باشد. به هر حال باید دید مجیدى با این استقلال مى تواند قهرمانى در آسیا را تجربه کند یا نه؟

      استقلال ۱۸ روز دیگر به امارات مى رود

      آبى هاى پایتخت ۶ دى به امارات سفر خواهند کرد. آنها جهت بازى دوستانه با الوصل راهى امارات مى شوند تا بتوانند خود را مهیاى انجام این بازى کنند. استقلالى ها ۱۸ روز دیگر ایران را ترک مى کنند و مدعى هستند این بازى مى تواند در آماده سازى آن ها براى رقابت هاى آسیایى مؤثر باشد البته باتوجه به وضعیتى که استقلال دارد امکان نرفتن این تیم به امارات هم وجود دارد.

      ادعاى استقلالى ها؛ الجزیره سخت ترین حریف ماست

      با قرعه کشى رقابت هاى آسیایى همگروه هاى استقلال در لیگ برتر معرفى شدند تا در این بین آبى ها هم به اظهار نظر در مورد رقباى خود بپردازند. استقلالى ها مدعى شدند الجزیره سخت ترین همگروهى آن ها در رقابت هاى آسیایى است و مى تواند براى آبى ها در بازى هاى برون مرزى دردسرساز باشد.از آنجا که الجزیره سال گذشته هم با استقلال در بازیهاى آسیایى همگروه بود آبى ها این تیم را خطرناک ترین همگروهى خود مى دانند و مدعى هستند با شکست دادن این تیم مى توانند به مرحله بعد صعود کنند.

      مجیدى : شانس اول صعود هستیم

      کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بدشانسى نیاوریم شانس اول صعود در گروه خود هستیم.وى تنها بازیکنى است که قهرمانى آسیا را در رده باشگاهى همراه با العین در سال ۲۰۰۳ تجربه کرده است. او درباره قرعه کشى رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا و همگروهى استقلال باالاهلى (عربستان)، الغرافه (قطر) و الجزیره (امارات) اظهار داشت: همه تیم ها خوب هستند و تیم هاى الجزیره و الاهلى مى توانند حریفان ما به حساب آیند. با این حال فکر مى کنم اگر بدشانسى نیاوریم مى توانیم به راحتى صعود کنیم.مجیدى افزود: الجزیره را به خوبى مى شناسم. از تیم الاهلى عربستان هم خاطره خوبى دارم و زمانى که براى النصر بازى مى کردم با دو گل خودم این تیم را شکست دادیم. برابر الغرافه هم زمانى که برونو متسو مربى آن تیم بود در یک بازى دوستانه به میدان رفتم. در مجموع از هر ۳ تیم شناخت دارم. البته در طول ۳ ، ۴ سال اخیر مسلما تغییرات زیادى بوده اما تمام اطلاعات من هم مربوط به آن سال ها نیست.ما سال گذشته هم با الجزیره بازى کردیم. در کل احساس مى کنم استقلال شانس اول صعود از گروه خود است.وى در مورد وضعیت کنونى استقلال هم گفت: امیدوارم با برد این هفته مقابل مقاومت سپاسى مشکلات را پشت سر بگذاریم و دوباره به روزهاى اوج بازگردیم. از هواداران مى خواهم ما را تنها نگذارند. ما به حمایت همه استقلالى ها نیاز داریم. فرق استقلال و پرسپولیس با بقیه تیم ها در همین تماشاگران است ما تمام سعى مان را خواهیم کرد که به صدر جدول صعود کنیم اما اگر هوادارانمان پشتمان را خالى کنند این کار هرگز ممکن نخواهد بود.


      بازیکنان استقلال چهارشنبه به باشگاه مى روند

      جلسه روانشناسى استقلالى ها چهارشنبه صبح برگزار مى شود. کادر فنى و بازیکنان استقلال موظف هستند صبح چهارشنبه به باشگاه بروند تا تحت مشاوره دکتر منتظرى قرار بگیرند. شرایط حساس استقلال و اوضاع نابسامانى که این تیم در حال حاضر دارد برگزارى یک کلاس روانشناسى به صورت جمعى را در باشگاه ایجاب کرد تا بر این اساس آنها چهارشنبه و براى بازى با مقاومت مشاوره شوند. باید دید جلسه این کلاس روانشناسى چقدر در نتیجه بازى آبى ها مقابل مقاومت تأثیرگذار است؟

      دیدار سعیدلو با اعضاى هیات مدیره استقلال

      در پى نتایج اخیر تیم فوتبال استقلال تهران اعضاى هیات مدیره و مدیر عامل این تیم با رئیس سازمان تربیت بدنى دیدار مى کنند.در پى نتایج به دست آمده در مسابقات اخیر تیم فوتبال استقلال تهران، على سعیدلو جهت بررسى عوامل موثر در به دست آمدن این نتایج و حل آن با اعضاى هیات مدیره و مدیر عامل این تیم امروز نشست خواهد داشت. استقلال ۳ شکست پیاپى در لیگ برتر داشته و اکنون به رده هفتم جدول لیگ برتر سقوط کرده است.

      کفاشیان و تاج در باشگاه استقلال

      على کفاشیان رئیس و مهدى تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال ظهر دیروز با مدیرعامل باشگاه استقلال در محل باشگاه دیدار کردند.به گزارش روابط عمومى باشگاه استقلال، در این نشست در مورد مسائل مختلف ورزش کشور و به ویژه فوتبال گفت وگو شد.همچنین بررسى گروه بندى فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از جمله موارد مورد بحث در دیدار واعظى آشتیانى، على کفاشیان و مهدى تاج بود.
      sigpic

      Comment


        ridam be komite enzebati...

        8 jalase mahroomiat vase Enayati Akbarpour va Kazemi...




        Comment


          /\ I though I posted the news , But Seriously I found this thing really stupid we are not in a position to lose players
          sigpic

          Comment


            So Basically They are all going to miss the derby against Perspolis

            منبع : سایت گل

            --------------------------------------------

            رای کمیته انظباطی باشگاه استقلال در مورد بازیکنان خاطی این تیم اعلام شد.

            رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی که بعد از دیدار مقابل سپاهان بدون هماهنگی اردوی تیم را ترک کرده بودند، هر کدام به 8 جلسه محرومیت از بازی های لیگ و پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

            به این ترتیب این بازیکنان در بازی دربی مقابل پرسپولیس حضور نخواهند داشت.
            sigpic

            Comment


              واعظی آشتیانی:به زودی خبر خوبی خواهید شنید
              مدیرعامل استقلال با حضور در محل تمرینات آبی پوشان با بازیکنان ارشد استقلال به گفت و گو نشست.
              به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال واعظی آشتیانی اواسط تمرین امروز استقلال وارد ورزشگاه دستگردی شد.
              وی ابتدا با بازیکنان ارشد استقلال همچون طالب لو و صادقی گفت و گو کرد و سپس در پایان تمرین با حضور در رختکن دقایقی برای آبی پوشان سخن گفت؛ وی با اشاره به حضور مستمر خود و صحبت های قبلی اش برای بازیکنان، توانایی های مجموعه کنونی استقلال را به آنان یادآوری کرد و تصریح کرد استقلال بخت مسلم قهرمانی است و دیدار با مقاومت سپاسی می تواند نقطه آغازی دوباره برای این تیم باشد.
              مدیرعامل استقلال همچنین گفت: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد و با آن برخورد قاطع می کنیم.
              واعظی آشتیانی در ادامه از جلسه درونی بازیکنان با یکدیگر و بیان مشکلات بین خودشان استقبال کرد و برگزاری این نشست های دوستانه میان استقلالی ها را برای مرتفع کردن مسایل مفید خواند.
              مدیرعامل استقلال در پایان نیز گفت: به زودی خبر مهمی خواهید شنید و اطمینان می دهم از این پس بیش از گذشته در کنار شما باشم و اجازه ندهیم این خانواده گرم و صمیمی دچار مشکل شود.
              منبع
              sigpic

              Comment


                گزارش تمرين استقلال

                كم محلى كاظمى به كادر فنى و بازيكنان


                تمرين استقلال ديروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردى آغاز شد و آبى پوشان زير نظر كادر فنى تمرينات تاكتيكى انجام دادند.

                منتظرى وزنه زد
                پژمان منتظرى، مدافع آبى پوشان كه چند دقيقه اى زودتر از سايرين به دستگردى آمده بود تا حضور سايرين به سالن وزنه رفت و به تنهايى تمرينات بدنسازى انجام داد.

                تماشاى بازى جوانان
                قبل از شروع تمرين فرهاد مجيدى، هادى شكورى وپژمان منتظرى در رختكن حاضر شدند ودقايقى از ديدار تيم ملى جوانان كشورمان مقابل پاكستان را تماشا كردند.


                يوسف هما مهاجم اهل كشور بوركينافاسو ديروز در تمرين حاضر شد تا زير نظر مرفاوى تست بدهد. به نظر مى رسد رضا عنايتى و سياوش اكبرپور ديگر به استقلال برنخواهند گشت و دليل حضور اين مهاجم خارجى نيز همين است. يوسف هما ۲۰ سال سن داشته وسابقه بازى در الجزيره امارات و الجيس سوريه را در كارنامه دارد.

                شرح تمرين
                بازيكنان در ابتدا ۱۰ دقيقه دور زمين دويدند. پس ازآن زيرنظر كرافت كارهاى كششى را در دستور كار خود قرار دادند. در ادامه آقا وسط بازى كردند. سپس نفرات در ۲ گروه نارنجى و آبى فوتبال تاكتيكى بازى كردند كه در پايان به نتيجه يك بر يك رسيدند. سيد صالحى براى تيم نارنجى و برهانى براى تيم آبى گلزنى كردند.

                كم محلى كاظمى به كادرفنى و بازيكنان
                ديروز رضا عنايتى، سياوش اكبرپور و بيژن كوشكى در تمرين غايب بودند. ضمن اينكه حسين كاظمى هم كه از تيم اخراج شده است ديروز در دستگردى حاضر شد و بدون اينكه به طرف كادرفنى و بازيكنان برود نزد دكتر نوروزى رفت و پس از انجام صحبت كوتاهى با وى ورزشگاه را ترك كرد.

                مولر غايب بود
                اريش روته مولر، درتمرين ديروز غايب بود. علت غيبت وى بر همگان پوشيده ماند.

                رينالدو در تمرين گروهى

                پائولورينالدو كروزو ، هافبك پرويى استقلال كه به خاطر مصدوميت به صورت اختصاصى تمرين مى كرد ديروز درتمرينات گروهى حضور يافت وهمراه سايرين تمرين كرد.

                روانخواه بالاخره آمد
                اميرحسين صادقى واميدرضا روانخواه ديروز به صورت اختصاصى تمرين كردند. روانخواه ديروز پس از مدتها در تمرين استقلال حاضر شد و به صورت اختصاصى زيرنظر دكتر نوروزى كار كرد. صادقى نيز ديروز فقط دور زمين دويد. البته مصدوميت وى جدى نيست و براى بازى مقابل مقاومت سپاسى مشكلى نخواهد داشت.

                جلسه واعظى آشتيانى با طالب لو

                اميررضا واعظى آشتيانى ، مديرعامل آبى پوشان در اواخر تمرين خودش را به دستگردى رساند. وى پس از خوش و بش با نفرات ، طالب لو را صدا كرد وبا هم به اتاق مدير فنى رفتند. اين ۲ حدود ۳۰ دقيقه با هم صحبت كردند و هيچ كس از موضوع صحبت آنها با خبر نشد.

                سكوت در دستگردى
                حدود ۱۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور يافتند ودر سكوت كامل فقط حركات نفرات را تماشا كردند و خبرى از تشويق نبود.
                sigpic

                Comment


                  Originally posted by PouriaAkaBarut View Post
                  واعظی آشتیانی:به زودی خبر خوبی خواهید شنید
                  مدیرعامل استقلال با حضور در محل تمرینات آبی پوشان با بازیکنان ارشد استقلال به گفت و گو نشست.
                  به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال واعظی آشتیانی اواسط تمرین امروز استقلال وارد ورزشگاه دستگردی شد.
                  وی ابتدا با بازیکنان ارشد استقلال همچون طالب لو و صادقی گفت و گو کرد و سپس در پایان تمرین با حضور در رختکن دقایقی برای آبی پوشان سخن گفت؛ وی با اشاره به حضور مستمر خود و صحبت های قبلی اش برای بازیکنان، توانایی های مجموعه کنونی استقلال را به آنان یادآوری کرد و تصریح کرد استقلال بخت مسلم قهرمانی است و دیدار با مقاومت سپاسی می تواند نقطه آغازی دوباره برای این تیم باشد.
                  مدیرعامل استقلال همچنین گفت: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد و با آن برخورد قاطع می کنیم.
                  واعظی آشتیانی در ادامه از جلسه درونی بازیکنان با یکدیگر و بیان مشکلات بین خودشان استقبال کرد و برگزاری این نشست های دوستانه میان استقلالی ها را برای مرتفع کردن مسایل مفید خواند.
                  مدیرعامل استقلال در پایان نیز گفت: به زودی خبر مهمی خواهید شنید و اطمینان می دهم از این پس بیش از گذشته در کنار شما باشم و اجازه ندهیم این خانواده گرم و صمیمی دچار مشکل شود.
                  منبع
                  What? Will he resign and take Marfavi with him? That would be a "khabare khoob"!
                  Last edited by Amin_; 12-09-2009, 03:06 PM.
                  Persian Pride running through my veins!

                  Esteghlal for life!!

                  Comment


                    /\ amin jaan, dadash, goft khabare khoob, nagoft khabare ALLI




                    Comment


                      I think the decision regarding akbarpour/enayati is a good decision. Not only do they suck on the field, they also brought many side issues with them. Regarding kazemi, I think he was actually a very good player and they should give him a 2nd chance.
                      شهریور سال 52

                      پرسپولیس 6 - استقلال 0

                      لیگ تخت جمشید سال 1351

                      پرسپولیس 6 - سپاهان 0

                      Comment


                        ^We really don’t care what you think. really.
                        I was an atheist until I realized I am GOD.


                        Comment


                          And I really don't care what u think. Really.
                          شهریور سال 52

                          پرسپولیس 6 - استقلال 0

                          لیگ تخت جمشید سال 1351

                          پرسپولیس 6 - سپاهان 0

                          Comment


                            Originally posted by Agha Kasra View Post
                            /\ amin jaan, dadash, goft khabare khoob, nagoft khabare ALLI

                            that is khabare khoob...
                            khabare ALLI would be if Ghalenoie becomes our coach
                            Bookmark the PFDC Calendar for TM & WCQ games
                            http://sites.google.com/site/pfdccalendar/
                            [Click on a game to see detailed description including time]
                            Villa + Messi =

                            Comment



                              گزارش تمرين استقلال

                              محمدى و طالب لو؛ دور از هم


                              تمرين استقلال ديروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردى و زير بارش باران برگزار شد و نفرات زير نظر كادر فنى كارهاى تاكتيكى انجام دادند.

                              جان واريو و منتظرى پشت درماندند
                              فابيو جان واريو و پژمان منتظرى، ديروز حدود ۴۰ دقيقه زودتر از سايرين به دستگردى رسيدند و براى ورود به ورزشگاه با مشكل مواجه شدند، همين امر باعث رنجش خاطر اين ۲ بازيكن شده بود.

                              هديه به صادقى
                              يكى از طرفداران استقلال ديروز به مناسبت روز تولد اميرحسين صادقى و علاقه اش به اين بازيكن ، هديه اى را تقديم صادقى كرد.

                              رينالدو تاخير داشت
                              پائولو رينالدو كروزو چند دقيقه اى با تاخير به دستگردى رسيد و با كسب اجازه از مرفاوى به تمرين كردن پرداخت.

                              روانخواه و تمرين اختصاصى
                              اميدرضا روانخواه كه به تازگى از بند مصدوميت رهايى يافته است، ديروز زير نظر دكتر نوروزى به طور اختصاصى تمرين كرد. وى بيشتر دور زمين دويد و چند دقيقه هم كارهاى كششى انجام داد.

                              دلدارى مظلومى به كرافت
                              راينر كرافت ، بدنساز استقلال ديروز نزد مرفاوى رفت و صحبت هايى پيرامون دلتنگى هايش با او انجام داد. گويا كرافت هواى رفتن به آلمان كرده است و به همين خاطر هم با مظلومى صحبت كرد كه مدير استقلال هم سعى مى كرد با حرفهايش به كرافت دلدارى دهد.

                              نوروزى با طالب لو، غلامپور با محمدى
                              حكايت دروازه بانان استقلال در تمرين ديروز جالب بود. طالب لو زير نظر دكتر نوروزى تمرين كرد و محمدى زير نظر غلامپور تا به شايعاتى كه در مورد رابطه نامطلوب اين ۲ گلر وجود دارد بيش از پيش دامن زده شود.

                              شرح تمرين
                              در ابتدا نفرات چند دقيقه اى دور زمين دويدند ، پس از آن همه بازيكنان به پشت دروازه رفتند و به مدت يك ساعت در بيرون از زمين در قالب ۲ تيم نارنجى و آبى كارهاى تاكتيكى انجام دادند.

                              يوسف هما باز هم بود
                              با وجود صحبت هايى كه در مورد ديپورت شدن يوسف هما مهاجم بوركينافاسويى مطرح شده بود اما اين بازيكن ۲۰ ساله ديروز در تمرين آبى پوشان شركت كرد.
                              sigpic

                              Comment


                                گزارش تمرين استقلال

                                محسن يوسفى مصدوم شد


                                تمرين استقلال ديروز ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردى تهران برگزار شد و آبى پوشان زير نظر كادر فنى به انجام حركات تاكتيكى پرداختند.

                                رحمتى در تمرين حاضر شد
                                در تمرين ديروز آبى پوشان به غير از ۳ بازيكن اخراجى، بيژن كوشكى هم حضور نداشت. همچنين كيانوش رحمتى نيز كه روز يكشنبه به دليل مصدوميت در تمرين شركت نكرد، ديروز خودش را به دستگردى رساند و همراه با سايرين به تمرين پرداخت.

                                كرافت هم آمد
                                راينر كرافت، مربى بدنساز آبى پوشان پس از اينكه روز يكشنبه فراموش كرده بود، در تمرين حضور پيدا كند، ديروز در دستگردى آفتابى شد و در كنار استقلالى ها حضور داشت.

                                آشتى هواداران با استقلال
                                پس از چند روز كه هواداران استقلال براى ديدن تمرين به دستگردى نمى رفتند، ديروز آنها با تيم محبوب خود آشتى كردند و تمرين را تماشا كردند. تعداد طرفدارانى كه ديروز به ورزشگاه رفته بودند به ۵۰ نفر مى رسيد.

                                تشويق واعظى در حضور وى
                                اميررضا واعظى آشتيانى ديروز هم در تمرين حضور يافت. وى اين روزها به جهت روحيه دادن به نفرات زياد به دستگردى مى رود و تمرينات را زيرنظر مى گيرد. نكته جالب اين بود كه به محض ورود مديرعامل به ورزشگاه تا لحظه خروجش هواداران بشدت او را تشويق كردند.

                                تداخل با اميدها
                                ديروز بازيكنان تيم اميد استقلال هم در كنار بزرگسالان تمرين كردند، البته آنها پس از حدود يك ساعت دويدن ورزشگاه را ترك كردند.

                                برادر مرفاوى هم بود
                                اميدرضا روانخواه همچنان به تمرينات اختصاصى مى پردازد. وى ديروز هم زير نظر دكتر نوروزى اختصاصى كار كرد. همچنين برادر صمد مرفاوى(رحمان مرفاوى) هم در تمرين حضور داشت و همراه با روانخواه دور زمين دويد.

                                طالب لو با لباس شخصى
                                وحيد طالب لو ، دروازه بان آبى پوشان ديروز با لباس شخصى در محل تمرين حاضر شد و پس از صحبت با مربيان تيم، ورزشگاه دستگردى را ترك كرد.

                                يوسفى مصدوم شد
                                محسن يوسفى، هافبك استقلال در تمرين ديروز دچار مصدوميت شد و ورزشگاه را ترك كرد. وى در حالى كه خود را براى تمرين آماده و گرم مى كرد دچار مصدوميت شد و تمرين را ترك كرد. دكتر نوروزى در خصوص آخرين وضعيت اين بازيكن گفت: جهت عدم تشديد مصدوميت اين بازيكن اجازه ادامه تمرين به وى را نداديم. وضعيت محسن يوسفى براى ديدار مقابل فولاد فردا پس از آزمايش پزشكى مشخص خواهد شد.

                                رحيم پور تاخير داشت
                                سيامك رحيم پور، مربى تيم استقلال بعد از گذشت ۴۰ دقيقه با لباس شخصى در تمرين حاضر شد. وى براى تعيين زمان دادگاه در خصوص شكايت امير قلعه نويى از او به يكى از دادسراهاى تهران رفته بود و به همين دليل با تاخير به محل تمرين رسيد.

                                جان واريو؛ مغموم و اندوهگين
                                فابيو جان واريو، هافبك برزيلى استقلال قبل از شروع تمرين ديروز چهره اى مغموم و غمگين داشت. ظاهراً مسئولين و كادر فنى تيم استقلال با مرخصى اين بازيكن براى آغاز سال ميلادى جديد هنوز موافقت نكرده اند و بازيكن برزيلى استقلال به همين دليل چهره اى در هم داشت.

                                شرح تمرين
                                در ابتدا نفرات زير نظر كادر فنى چند دقيقه اى دور زمين دويدند. پس از آن بازيكنان به پشت دروازه رفتند و كارهاى تاكتيكى كردند. فوتبال تمرينى نيز پايان بخش تمرين استقلالى ها بود.

                                برنامه تمرين
                                امروز آبى پوشان جهت آماده سازى براى رويارويى با فولاد خوزستان تمريناتشان را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردى پيگيرى خواهند كرد.
                                صحبت هاى مرفاوى

                                با بازيكنان
                                قبل از شروع تمرين مرفاوى چند دقيقه اى براى بازيكنان صحبت كرد و از سختى هاى ديدار با فولاد گفت.





                                --------


                                عيادت مديرعامل استقلال از ناصرحجازي

                                پيش از ظهر امروز مديرعامل استقلال به همراه تني از چند مسئولان باشگاه به عيادت ناصرحجازي يكي از باشگاه استقلال رفت.
                                به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، حجازي از روز گذشته براي معاينات دقيق پزشكي در بيمارستان كسري تهران بستري است. به دنبال اين امر اميررضاواعظي آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال به همراه علي انصاري عضو هيئت*مديره، فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال، محمدحيراني مديركميته روابط*عمومي و مالك مسئول كميته فرهنگي امروز به عيادت وي رفتند.
                                واعظي آشتياني در اين ديدار ضمن آگاهي از آخرين وضعيت حجازي با وي به گفتگو پرداخت.
                                ناصر حجازي با اشاره به اينكه از عملكرد مديرعامل استقلال رضايت دارد تصريح كرد: واعظي آشتياني تنها كسي است كه مي*تواند مبارزه با فوتبال ناپاك را به نتيجه برساند. وي افزود:با اينكه تا به حال برخورد مستقيمي نداشتيم اما من همواره از برنامه*هاي شما حمايت كرده*ام و فكر مي*كنم با ادامه اين روند مي**توانيد باشگاه استقلال را به آنچه شايسته استقلال پرطرفدار و پرسابقه است برسانيد.
                                واعظي*آشتياني با تشكر از حمايت هميشگي ناصرحجازي از روند فعلي باشگاه استقلال خطاب به وي گفت: از راهنمايي*هاي شما استفاده مي كنم و اميدوارم پس از بهبودي در باشگاه بيشتر فرصت تبادل نظر با يكديگر را داشته باشيم.
                                از ديروز كه متوجه كسالت شما شده*ام به هنگام نماز براي سلامتي*تان دعا كرده*ام و اميدوارم هرچه سريعتر شما را در لباس عافيت ببينم. وي همچنين تسبيح متبركي كه از سفر اخير خود به مكه و مدينه همراه داشت به حجازي هديه كرد و حجازي آن را به دور مچ خود پيچيد.
                                همچنين علي انصاري،*عضو هيئت*مديره باشگاه استقلال وجود پيشكسوتان آگاه و باتجربه*اي همچون حجازي را مايه افتخار مجموعه استقلال توصيف كرد و ضمن آرزوي سلامتي براي ناصرحجازي تأكيد كرد باشگاه استقلال و همچنين شخص وي آماده هرگونه همكاري معنوي و مالي در جهت بهبود دروازه*بان سال*هاي دور استقلال و تيم ملي و سرمربي اسبق استقلال است.



                                ------------------------------

                                كاظمي : هنوز دليل محروميتم را نمي*دانم

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X