Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sepahan/Zobahan Fan Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Abolhasan Jafari is back to Sepahan from holy time of Sarbazi, He palyed against pp on hazfi cup final


    بازگشت ابوالحسن جعفری به فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی 2ساله

    مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که برای گذراندن دوران مقدس خدمت سربازی به این تیم پیوسته بود ،بار دیگر به سپاهان بازگشت.




    به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، ابولحسن جعفری بازیکن تیم فوتبال سپاهان بود که برای طی دوران سربازی به ملوان بندر انزلی پیوسته بود ، اینک پس از سپری نمودن این دوران باز هم به قهرمان ایران پیوست.

    جعفری که در دوران حضور قبلی خود در سپاهان هم از شاگردان بوناچیچ بوده امروز با عقد قراردادی 2 ساله به جمع زردپوشان اصفهان ملحق شد.

    قرارداد وی در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسید

    Comment


      Originally posted by SinaBlue View Post
      Abolhasan Jafari is back to Sepahan from holy time of Sarbazi, He palyed against pp on hazfi cup final
      بازگشت ابوالحسن جعفری به فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی 2ساله
      مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که برای گذراندن دوران مقدس خدمت سربازی به این تیم پیوسته بود ،بار دیگر به سپاهان بازگشت.
      به گزارش پایگاه خبری سپاهان ، ابولحسن جعفری بازیکن تیم فوتبال سپاهان بود که برای طی دوران سربازی به ملوان بندر انزلی پیوسته بود ، اینک پس از سپری نمودن این دوران باز هم به قهرمان ایران پیوست.
      جعفری که در دوران حضور قبلی خود در سپاهان هم از شاگردان بوناچیچ بوده امروز با عقد قراردادی 2 ساله به جمع زردپوشان اصفهان ملحق شد.
      قرارداد وی در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسید
      he is a greate and wise player . Also he is very lucky since luka wants to give younger players more chance in sepahan. he has potentials he will be one of the best players in sepahan in future.
      Also mohsen mosalman will be out of malavan next year and he will be joining zobahan next year. He is a greate player too.

      I can see good future for both esfahani teams.

      Comment


        Sina ashoori dar zob ahan mimooneh . Eyval .

        On jaryani ke to facebook e zobahan va sepahan neveshte bodoe hamash shaye boode.

        Comment


          Sepahan should buy Mohammad Nezhati. he is a great player. sepahan buy Mohammad Nezhati!!!!!

          Comment


            Originally posted by siavasharian View Post
            according to navad, zoobahan lost sina ashoori as he ripped his newly signed contract with zoob.
            :bs: :bs: :bs:

            سينا عشوري:
            حرفهايم را 180 درجه تغيير دادند
            جسم و روحم ذوب آهني است

            سرويس: ورزشي - فوتبال

            خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
            سرويس: ورزشي - فوتبال

            هافبك تيم ذوب آهن گفت: مطالب بيان شده از جانب من در ارتباط با پاره كردن قرارداد به هيچ وجه صحت ندارد.

            به گزارش ايسنا، سينا عشوري در گفتگو با سايت اين باشگاه پيرامون مصاحبه ا ي كه اخيرا به نقل از وي در رسانه ها منتشر شده، اظهار كرد: دو روز پيش براي تمديد قرارداد به باشگاه آمدم و پس از مذاكره با مدير عامل باشگاه بر سر مبلغ قرارداد به تفاهم نرسيدم و قرار شد تا قبل از اردوي تركيه به يك جمع بندي وتفاهم مشترك با باشگاه برسم.

            عشوري در ادامه گفت: در ملاقات با آقاي دليلي همه چيز به خوبي پايان يافت اما به محض اينكه از باشگاه خارج شدم از يكي از خبرگزاريها با من مصاحبه اي صورت گرفت و خبرنگار مذكور اصرار داشت من قراردادم را پاره كردم و با دلخوري از باشگاه خارج شدم و... با اينكه به ايشان توضيح دادم كه اين موضوع صحت ندارد متاسفانه اين مسئله با 180 درجه تغيير منتشر شد و باعث دلخوري بسياري از دوستان و هواداران باشگاه ذوب آهن گرديد.

            هافبك تيم ذوب آهن با بيان اينكه افتخار مي كند يك ذوب آهني اصيل و تمام عيار است، تصريح كرد: جسم و روح من متعلق به باشگاه و تيم ذوب آهن است زيرا پدرم شاغل در كارخانه ذوب آهن بود كه سال گذشته بازنشسته شد و خود من حتي در بيمارستان ذوب آهن به دنيا آمدم! از مقطع نونهالي تا به حال در خدمت باشگاه بوده ام و در حال حاضر نيز برادر كوچكم در مقطع نونهالان ذوب آهن باشگاه مشغول است و تا زماني كه بتوانم اين رشته را بصورت حرفه اي دنبال كنم نيز به جايي جز تيم ذوب آهن فكر نمي كنم.

            بازيكن تيم فوتبال ذوب آهن در پايان گفت: بعضي از افراد با ايجاد حاشيه قصد دارند من را با ابراهيم زاده و ساير بزرگان باشگاه روبروي هم قرار دهند. در صورتي که منصور خان بيشترين نقش را در پيشرفت فوتبالم داشته است. در دوران مربيگري جورجويچ و دکتر بيژن ذوالفقارنسب يا مصدوم بودم يا نيمکت نشين و اين منصور ابراهيم زاده بود که به توانايي هاي من و ديگر جوانان ذوب آهن اعتماد کرد و با فراخواندن ما در ترکيب ثابت تيم باعث شد در رده تيم ملي اميد وبازيهاي آسيايي گوانگجو در ترکيب ثابت تيم قرار بگيريم، بدون شك ابراهيم زاده بهترين مربي ايران و آسياست و سرپرست تيم آقاي فروتن نيز با كوله باري از تجربه همچون پدري مهربان از نخستين سالهاي ورزشي ام تا به امروز مرا هدايت كرد.

            وي در پايان گفت: چنانچه سوءتفاهمات بوجود آمده موجب آزردگي خاطر کسي را فراهم کرده صميمانه عذرخواهي مي کنم.

            انتهاي پيام
            2, 9, 10, 11 and 14

            Comment


              Lol Tm joon ina sari montazeran ye asibi be team haye esfahani berese) engar donyaro beshon midi akhe koodom bazi kon miad gharardadesho pare kone bad zang bezane be morabish bado bira bege .
              Rooz name ha doost daran base zobahan hashi dorost konan!!!!

              Zobahan ishallah emsal ghare mane , age sepahan nashe !!!!!!!!!!!!

              Comment


                Mozakere zobahan ba ansarifard , oladi , arash afshin, hadi nouroozi ,rouhollah arab :d lol eyval oladi base
                آرش افشين، هادي نوروزي و روح*الله عرب هم در ليست ما بودند و ما با اين بازيکنان هم مذاکره کرديم. همچنين کريم انصاري*فرد و اولادي نيز از بازيکنان مورد نظر من بودند

                منصور ابراهيم*زاده که امسال براي چهارمين سال متوالي هدايت سبزپوشان اصفهاني را بر عهده دارد، با حفظ ترکيب اصلي خود و جذب چند بازيکن جديد اميد بسياري به تکرار موفقيت*هاي آسيايي و رسيدن به قهرماني ليگ برتر دارد. اين سرمربي که به نظر مي*رسد هنوز از مصاحبه بازيکناني چون احمد محمدپور و سينا عشوري در مورد باشگاه و اظهارات آنها ناراحت است پيش از اينکه راهي ترکيه شود، در گفتگو با ايمنا به سئوالات مختلفي پاسخ داد که در ادامه مي*خوانيد:


                وضعيت تمرينات ذوب*آهن پيش از سفر به ترکيه را چگونه ارزيابي مي*کنيد؟
                با توجه به اينکه تمرينات پيش از آغاز فصل ذوب*آهن طبق برنامه*ريزي ما پيش نرفت، طبيعي بود که تغييري در برنامه*هاي تمريني خود دهيم و در اولين فرصت برنامه*هاي تمريني خود را از سر بگيريم بنابراين برنامه*ريزي به گونه*اي بود که به ازاي هر ? جلسه تمرين ? جلسه استراحت به بازيکنان داديم و فعاليت*هاي بدنسازي و تمريني خود را آغاز کرديم. خوشبختانه به جز ? بازيکن ذوب*آهن که همراه با تيم ملي به اردوي اتريش اعزام شدند، ساير بازيکنان در تمرينات ما شرکت داشتند و وضعيت عمومي بازيکنان در روزهاي گذشته مطلوب بوده است. در دوران ابتداي فصل به دنبال بازيکنان بسياري بوديم وعلاوه بر فعاليت*هاي تمريني نسبت به جذب بازيکن هم اقدام کرديم بنابراين با آندو تيموريان، مهدي کياني و حيدروف بازيکن تيم بنيادکار مذاکره کرديم، همچنين با هوار ملا محمد هم مذاکراتي داشتيم اما نتوانستيم از اين بازيکنان استفاده کنيم.
                همچنين در هفته*هاي گذشته در پست دفاع چپ به دنبال پويا سيف*پناهي بوديم که اگرچه ابتدا باشگاه پاس همدان با انتقال اين بازيکن به ذوب*آهن در ازاي دريافت مبلغي موافقت کرد اما در نهايت متوجه شديم که باشگاه علاقه*اي به انتقال اين بازيکن به ذوب*آهن ندارد بنابراين نتوانستيم اين بازيکن را نيز استفاد کنيم.
                آرش افشين، هادي نوروزي و روح*الله عرب هم در ليست ما بودند و ما با اين بازيکنان هم مذاکره کرديم. همچنين کريم انصاري*فرد و اولادي نيز از بازيکنان مورد نظر من بودند. در روزهاي آينده نيز مذاکرات خود را با بازيکنان مورد نظرمان در سکوت انجام مي*دهيم و اميدواريم بتوانيم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبي از خود نشان دهيم.


                با اين وضعيت چقدر به فصل آينده اميدواريد؟
                مطمئنم که اگر باشگاه ذوب*آهن و مجموعه در اين فصل همدل و همفکر باشند مي*توانند کارهاي بزرگي انجام دهند و هم در آسيا موفق باشند هم ليگ برتر ايران.


                اما بنا به گفته شما امسال هم مجموعه ذوب*آهن همدل بود ولي نتوانست به قهرماني ليگ برتر برسد.
                مجموعه ذوب*آهن در ? فصل گذشته پشت هم بودند و با همدلي به فعاليت مشغول بودند بنابراين توانستند موفقيت*هاي بسياري کسب کنند و در آسيا بهترين تيم شوند و هشتادمين تيم برتر جهان شوند؛ در فصل گذشته مجموعه ذوب*آهن تا هفته*هاي ?? و ?? همدل و همگام بودند و از هيچ نظر مشکلي نداشتند بنابراين توانستند صدر جدول را ازآن خود کنند اما از هفته*هاي ?? و ?? مشکلاتي بر سر راه اين همدلي قرار گرفت و معضلات مالي و اتفاقاتي که به دليل اين مشکلات بر سر راه ما قرار گرفت، باعث شد که در روند کار ما خلل ايجاد شود و همين مسئله کار ما را دشوار کرد و ذوب*آهن از صدر جدول دور شد. مطمئن باشيد که در فصل جاري اين همدلي و همکاري خود را بيش از گذشته نشان خواهد داد و ذوب*آهن به موفقيت*هاي بيشتري دست مي*يابد.


                منظورتان از همدلي اختلاف نظر و درگيري لفظي با دليلي است؟
                من با دليلي اختلافي ندارم.


                اما زماني که قرار بود تمرينات تيم برگزار شود تمرينات کنسل شد.
                دليل اين اتفاقات را از مديريت بپرسيد.


                اما يک طرف قضيه شما بوديد.
                حداقل از جانب من که مشکلي با آقاي دليلي وجود ندارد.


                از جانب دليلي چطور؟
                او هم در مصاحبه*هايش عنوان کرده که مشکلي با من ندارد و با اين ارتباطي که ما با يکديگر داريم فکر نمي*کنم مشکلي با من داشته باشد.


                پس دليل اينکه تمرين تيم کنسل شد چه بود؟
                دليل خاصي نداشت؛ ممکن است ما سفر ترکيه را هم کنسل مي*کرديم اما دليلش اختلاف نبود. از آنهايي که دليل لغو تمرين ذوب*آهن را اختلاف من و دليلي عنوان کردند، بپرسيد.


                اجازه دهيد در مورد اتفاقات ديگري نيز سئوال بپرسيم. فصل گذشته بسياري از بازيکنان نسبت به تعويض*هاي خود اعتراض کردند و دامنه اين اتفاقات هر روز گسترده*تر شد؛ قرار است امسال هم شاهد اين مسائل باشيم يا نه؟
                مسلما هر اتفاقي هميشه ممکن است رخ دهد؛ ممکن است بدتر از آن هم رخ دهد اما انسان*ها با هم فرق مي*کنند و بايد اين تفاوت*ها در طول فصل خود را نشان دهد.


                بگذريم؛ برنامه شما براي جذب بازيکنان خارجي چيست؟
                چند بازيکن خارجي در ليست ما هستند و اين بازيکنان قرار است در اردوي ترکيه به تمرينات ما اضافه شده و کادر فني تيم عملکرد آنها را مورد بررسي قرار دهند و پس از بررسي عملکرد آنها و طي مراحل مختلف، در مورد ماندن يا نماندن آنها تصميم بگيرند.


                گفته مي*شود شهاب گردان مي*خواهد از ذوب*آهن جدا شود؛ صحت دارد؟
                شهاب با ما قرارداد دارد و فصل آينده در ذوب*آهن بازي مي*کند؛ او خودش هم ابراز تمايل کرده در ذوب*آهن بماند و فکر نمي*کنم مشکلي در اين زمينه وجود داشته باشد.


                بايد قبول کرد که خلعتبري پيشرفت فوتبالش را مديون ذوب*آهن است؛ فکر مي*کنيد در الغرافه هم موفق باشد؟
                با توانايي که از محمدرضا سراغ دارم مطمئنم مي*تواند در قطر موفق باشد و مشکلاتي که براي برخي بازيکنان ايراني در تيم*هاي عربي به وجود مي*آيد گريبانگير خلعتبري نخواهد بود زيرا اين بازيکن براي پيشرفتش راهي قطر شد.


                از وضعيت جذب بازيکن راضي هستيد؟
                بايد ديد در روزهاي آينده چه بازيکناني به تيم ما مي*پيوندند و پس از آن در مورد آينده نظر دهيم اما مطمئنم مديرعامل باشگاه با انتظاراتي که از تيم دارد و شرايطي که ذوب*آهن با آن مواجه است، بهترين بازيکنان را جذب ذوب*آهن مي*کند.
                http://navad.net/newscontent.aspx?NewsID=25001

                Comment


                  ^ Thank you sir for the interview

                  Apparently, Hosseini will stay in Sepahan. Khabaronline reported the "news" but there is nothing on Sepahan website.
                  2, 9, 10, 11 and 14

                  Comment


                    Jalal extended his contract with Sepahan for one more season.

                    Janvario also has one more year on his current contract and will stay with us.

                    Farzad Hatami also signed a two year contract with Sepahan.

                    Omid Ebrahimi's current contract will run for two more seasons and he will stay with the club.

                    Seyed Salehi also signed his contract.

                    If Khosro also stay with us next season, and also we can find a good GK, we are all set
                    2, 9, 10, 11 and 14

                    Comment


                      Sepahan needs a goalie A good 1 ASAP , the only option is probably rahman ahmadi
                      sigpic

                      Comment


                        Originally posted by TM-Fan View Post
                        Jalal extended his contract with Sepahan for one more season.

                        Janvario also has one more year on his current contract and will stay with us.

                        Farzad Hatami also signed a two year contract with Sepahan.

                        Omid Ebrahimi's current contract will run for two more seasons and he will stay with the club.

                        Seyed Salehi also signed his contract.

                        If Khosro also stay with us next season, and also we can find a good GK, we are all set
                        thanx dadash for the news about jalal that just made my day

                        Khosrow will stay im sure also rahmati should join sepahan. Rahmati is been watched carefully by saket and aziz mohammadi. IF he get paid over the salary cap then he is done.!!! So im backin he would join sepahan!!!.
                        Accourding to aziz mohammadi Sepahan + zobahan can pay the most salary cap becuase they are in ACL . As saket said sepahan has offered the most to rahmati .

                        Even if he doesn't then sepahan should go after Abbas Mohammadi,Ershad Yousefi, Rahman ahmadi . Although Mohammad Savari is well experienced now and should be a good goal keeper.

                        Comment


                          ^ Rahmati has said many times that he wants to live in Tehran because of his family, and especially because of his son Ali. He isn't going to Sepahan.

                          Comment


                            looks like both our teams will maintain their form for the ACL and represent iran in a respectable manner. thank god

                            if only rahmati wasnt so money minded ....

                            Comment


                              Originally posted by teammelli1 View Post
                              ^ Rahmati has said many times that he wants to live in Tehran because of his family, and especially because of his son Ali. He isn't going to Sepahan.
                              dadash money talks family killoo chande!!! albate az negahe rahmati!

                              Comment


                                How stupid of Memarzadeh, Sepahan and Perspolis to have made wrong decisions regarding Memarzade's exit from Foolad. Sepahan should have grasped the opportunity and signed Memarzadeh as soon as Rahmati's rumor to Esteghlal started. Perspolis was stupid to have wasted its IPL player quota on a GK when they already have a fit and young Keeper themselves. Memarzadeh was stupid to have gone back to Perspolis, now there will be a constant tension between him the coaches and Haghighi throughout the season.

                                Comment

                                Working...
                                X