Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sepahan/Zobahan Fan Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Jamshidian flied to Germany to do a surgery on his back. Also Janjus is back from Injury and can play against Al Jazire this week

    Sepahan will fly to Dubai tomorrow evening.

    سفر جمشيديان به آلمان و بهبودي يانوش براي بازي با الجزيره

    مهاجم تيم فوتبال سپاهان براي ادامه درمان خود امروز راهي آلمان شد.


    احمد جمشيديان صبح امروز راهي مونيخ آلمان شد. اين بازيکن که به دليل مصدوميت از ناحيه کمر و گرفتگي رگ سياتيک در هفته هاي اخير نتوانسته تيم خود را همراهي کند، براي ادامه درمان به اين سفر رفت. مدت زمان درمان اين بازيکن مشخص نيست. وي نزد پزشکي در آلمان رفته که پيش از اين محرم نويدکيا نزد او خود را درمان کرده بود.

    * تيم سپاهان اصفهان درحالي فردا راهي امارات مي شود که به جز جمشيديان مصدومي ندارد. يانوش که در بازي هاي اخير اين تيم به دليل مصدوميت حاضر نبود بهبود پيدا کرده و مي تواند سپاهان را مقابل الجزيره همراهي کند.
    سپاهان فردا ساعت 19:30 از اصفهان راهي امارات مي شود.
    2, 9, 10, 11 and 14

    Comment


      Latest interview with GN:

      قلعه*نويي درگفت*وگوبا ايسنا:
      دربالاترين كلاس مربيگري اروپا حاضرمي*شوم
      مي*خواهم سپاهان قوي*تري براي فصل آينده ببندم
      مشكلي با ناصرخان نداشتم و با كسي درگيرنشدم

      سرويس: ورزشي - فوتبال
      1390/02/18
      05-08-2011
      13:29:16
      9002-10822: كد خبر

      خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
      سرويس: ورزشي - فوتبال

      سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: براي ماندن در سپاهان با هيات مديره باشگاه مذاكره كرده و خواسته*ام تيمي قوي*تري نسبت به به گذشته ببنديم.

      در آستانه بازي چهارشنبه تيم* فوتبال سپاهان ايران برابر الجزيره امارات در ليگ قهرمانان آسيا امير قلعه نويي در گفت*وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به سوالات مختلفي درباره اين مسابقه، شرايط سپاهان و برنامه*هايش براي آينده پاسخ داد كه مشروح آن در زير مي*آيد:

      * شرايط سپاهان پيش از بازي با الجزيره را چطور ارزيابي مي*كنيد و با توجه به صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا، رويكردتان نسبت به اين مسابقه چيست؟

      شرايط ما خوب است، ما بازي قابل قبولي را برابر الهلال عربستان انجام داديم كه موقعيت*هاي زيادي را به دست آورديم،* اما تنها يك گل به ثمر رسانديم. در بازي*هاي قبل هم چنين وضعيتي داشتيم. به طور مثال از 10 فرصت 100 درصد گل ممكن است تنها يك گل بزنيم. اما بعد از آن قهرماني سپاهان در ليگ برتر تا حدودي مسجل شد، بازيكنان از نظر رواني شرايط روحي اوضاع بهتري پيدا كردند و توانستيم مقابل الهلال خوب باشيم، هر چند متاسفانه نتوانستيم بيش از يك گل بزنيم. خوشحالم كه شرايط تيم بعد از آن مسابقه دوباره بهبود يافت و بازيكنان ريكاوري خوبي داشتند. بازي با الجزيره هم براي ما سخت است و سپاهان بي*شك مي*خواهد با موفقيت در اين مسابقه به عنوان سرگروه به مرحله بعدي راه پيدا كند. در اين حالت ما در مرحله بعد ميزبان خواهيم بود كه اين به سود سپاهان است.

      * توصيف*تان از شرايط گل زني در سپاهان بدين معنا است كه از مهاجمان اين تيم راضي نيستيد؟

      خير. صحبت من راضي بودن يا نبودن از مهاجمان نيست. وقتي يك تيم موقعيت*هاي گل زني به دست مي آورد و بعد آن*ها را به هدر مي*دهد، همه تيم در اين پروسه سهيم هستند. ما بايد در هفته*هاي پاياني بيش از پيش قدر موقعيت*هايمان را مي*دانستيم. هدر دادن فرصت*ها در ديداري كه روي تيم فشار زيادي وجود دارد و پرس شديدي انجام مي*شود، روي بازيكناني كه در عقب تيم هستند تاثير زيادي مي*گذارد و ممكن است ساختار دفاعي به مشكل بر بخورد. به هر حال آن*ها تلاش زيادي مي*كنند تا حريف را كنترل كرده و با موقعيت سازي، تيم بتواند گل بزند.

      * تصميمتان براي ماندن در سپاهان براي فصل آينده و يا رفتن از اين تيم به كجا رسيد؟

      من بر اساس يكسري برنامه*ها و خواسته*ها تصميم*هايي در اين زمينه گرفتم و آن را به اطلاع هيات مديره باشگاه سپاهان رساندم. به آقاي سمعي نژاد (مدير عامل كارخانه فولاد مباركه اصفهان) گفتم كه در ايران رسيدن به موفقيت آسان است، اما نگهداشتن آن بسيار سخت است. هميشه به قطاري كه در حركت است سنگ مي*زنند و كسي سنگي به قطار ساكن پرتاب نمي*كند. خوشبختانه ما موفقيت*هايي بدست آورديم كه تداوم آن سال به سال سخت*تر مي*شود. قطعا با تيمي كه الان داريم موفقيت در سال بعد دشوارتر است و بايد آنقدر توانمند باشيم كه بتوانيم از موانع سدراه عبور كنيم. همچنين ما بازي*هاي سختي را در مراحل بعدي ليگ قهرمانان آسيا داريم كه با تيمي بهتر مي*توانيم به موفقيت در آسيا اميدوارتر باشيم. از اين حيث درخواست*هايي داشتم مبني بر اينكه بازيكنان فعلي تقريبا حفظ شوند و چند بازيكن جديد مدنظرم را هم بگيريم. نگاه هيات مديره هم به اين مساله خيلي نزديك بود. انشاالله با توافق نهايي طرفين در اين زمينه مي*توانيم همكاري*مان را ادامه دهيم.

      * آيا از باشگاه*هاي ديگر از جمله سايپا و تراكتورسازي پيشنهادهايي داشتيد؟

      خير با هيچ كدام از باشگاه*هاي ديگر مذاكره*اي نداشتم.

      * در ابتداي فصل خيلي*ها معتقد بودند تيمي كه با هزينه*هاي هنگفتي بسته مي*شود بايد قهرمان شود و اگر غيراز اين باشد تعجب دارد؛ نظرتان در اين*باره چيست و آيا فصل آينده تيم*تان با هزينه*هاي بيشتري بسته خواهد شد؟

      ما خوشحاليم در ابتداي ليگ تيمي را بستيم كه همه فكر مي*كنند مثلا 20 ميليارد تومان برايش هزينه شده در حالي كه اصلا چنين نيست. من بارها گفتم و الان هم از اين طريق اعلام مي*كنم آقايان ليست هزينه*هايشان را بياورند و ما هم مي*آوريم تا ببينيم كه نتيجه چه مي*شود! ما خوشحال مي*شويم ليست هزينه*هي چهار تيمي اول ليگ با هم مقايسه شده تا روشن شود چه تيمي چقدر هزينه كرده است. رقم*هايي كه درباره سپاهان گفته مي*شود درست نيست. اگر تيم ما اينگونه ديده مي*شود بخاطر مديريت هزينه*اي بود كه انجام شد. در سپاهان رقم*هايي خرج شده كه خيلي*ها فكر مي*كنند دو برابر آن بوده است. اين اتفاق به زرنگي* سپاهان و مديريت محمدرضا ساكت هم برمي*گردد. بياييم قراردادهايمان را مقايسه كنيم. يكي از كارهاي معقولي كه انجام داديم اين بود كه ما 17 جابجايي نسبت به دوره*اي در گذشته داشتيم كه در اين جريان 10 بازيكن با كيفيت جذب كرديم. مثلا قرارداد دو بازيكن تبديل به يك بازيكن خيلي*خوب مبدل شد. در كنار آنها ما با بازيكناني چون اميد ابراهيمي، نصيري و... هم قرارداد بستيم كه ارقام آن بيش از 40 ميليون يا 20 ميليون تومان نيست؛ هرچند بنده براي فصل آينده خواستم كه رقم قرارداد اين* بازيكنان افزايش يابد. در نهايت همانطور كه گفتم مديريت هزينه*ها بود كه باعث شد سپاهان به خوبي اما با هزينه به مراتب كمتر از آنچه تصور مي*شود، بسته شود.

      * منظورتان از اينكه گفته بوديد تغيير و تحولات در مديريت سپاهان و موفقيت اين تيم باعث شده عده*اي نخواهند دوباره به قهرماني برسيد و سنگ*اندازي مي*كنند چيست؟ آيا تاثيري بر ادامه همكاري*تان با مجموعه سپاهان مي*گذارد؟

      به هر حال بعضي*هاي وقت*ها كه در جايي تغيير و تحولاتي صورت مي*گيرد، يكسري افراد هستند كه سوءاستفاده كرده و نمي*توانند يكسري مسايل را ببيند. از زماني كه آقايان سميعي*نژاد و حسيني به مجموعه سپاهان اضافه شدند شرايط بهتر شده است. البته آقايان رجايي و پورسينا هم زحمت*هاي زيادي براي سپاهان كشيدند. اما يكسري آدم*ها از بيرون مجموعه سپاهان درصدد ضربه زدن به اين تيم هستند. رفتار آنها ممكن است ذهنيت*هايي را براي مديران جديد بوجود آورد. مي*خواهند ذهن آنها را به هم بريزند كه اين باعث لطمه ديدن تيم مي*شود. خوشحاليم كه هر دو مدير جديد به رغم آنكه عده*اي دنبال سوءاستفاده بوده و دوست نداشتند موفقيت*هاي سپاهان تداوم يابد، از تيم ما حمايت كردند. به هر حال با قهرماني ما در ليگ امسال ركوردهاي جديدي براي سپاهان به ثبت مي*رسد؛ ركوردهايي از قبيل اولين تيمي كه دوسال پياپي قهرمان ليگ مي*شود، ميزان امتياز كسب شده، البته اگر ما از بازي*هاي آينده سه امتياز بگيريم، جمع امتيازات*مان به 68 رسيده و ركورد امتياز در ليگ برتر كه 67 بود را مي*زنيم؛ هرچند آن ركورد هم براي فصل پيش و متعلق به سپاهان بود. همچنين مي*توانيم ركوردهاي آقاي گلي ليگ در دو سال پياپي، بهترين خط حمله، كمترين باخت و... را در پايان ليگ داشته باشيم. خب يكسري*ها دوست نداشتند اين*ها را ببينند و قبل از بازي با صنعت نفت رفتارهاي ناشايستي انجام دادند. قطعا طرفداران تيمي كه در ليگ قهرمانان آسيا صدرنشين است و قبل از بازي با صبا با چهار امتياز اختلاف در ليگ برتر هم صدرنشين است، نمي*آيند با انجام رفتارهايي، بر روحيه تيم*شان تاثير بگذارند. آن دو، سه نفر از هواداران تيم نبوده و خارج از مجموعه سپاهان بودند. خوشبختانه خدا كمك كرد و ما بازي آبادان را برديم و الحمدالله شرايط هم در حال حاضر خوب است.

      * اخيرا به ملاقات ناصر حجازي رفتيد، شنيده مي*شد با او مشكلاتي داريد، آيا آنها را به فراموشي سپرديد؟

      من هيچ مشكلي با كسي ندارم. ناصر حجازي هم از جمله آنهاست.

      * شايعه شده كه مقابل بيمارستان با برخي از هواداران حجازي درگير شديد و با دخالت پليس ماجرا خاتمه يافته است، آيا واقعا چنين بود؟

      من واقعا متاسفم براي كساني كه دم از اخلاق*مداري و فرهنگ مي*زنند اما خودشان ضداخلاق و فرهنگ عمل مي*كنند. چنين اخباري اصلا صحت ندارد. بنده به اتفاق آقاي ترابپور كه از رفقايم هست برنامه*ريزي كرديم تا به عيادت ناصرخان برويم. در بيمارستان حدود 15 دقيقه با دكتر قاسمي مسوول آنجا درباره وضعيت جسماني ناصرخان صحبت كرديم. آنها از ما پذيرايي كردند و خوشحالم كه حجازي از بخش مراقبت*هاي ويژه خارج شد. آنجا آتيلا حجازي و همسرش، برخي دوستان قديمي چون آقايان امامي، خلج و اسدي هم آنجا بودند. در لحظاتي كه آنجا بوديم درباره بازي با فولادگستر تبريز حرف*هايي زده شد، درباره برخي مسايل قديمي صحبت كرديم، با ناصرخان كه صحبت مي*كردم گفت كه نتوانسته بازي سپاهان برابر الهلال را تماشا كند. مقداري درباره بازي چهارشنبه حرف زديم و... . همه اقدامات ما در برنامه*ريزي ديروز همين بود. ضمن اينكه بنده آنجا خبرنگاري نديدم؛ مقابل بيمارستان هم مردمي حضور داشتند كه براي سلامتي ناصرخان دعا مي*كردند. تعدادي از طرفداران حجازي هم حضور داشتند. ما با برخي از آنها و بعضي از پرسنل بيمارستان عكس*هايي هم گرفتيم و آنها نسبت به بنده اظهار لطف داشتند. اما بعد از آن جالب بود كساني كه اخلاق و معرفت را سرلوحه كارشان عنوان مي*كنند، خبرهايي منتشر كردند كه دور از معرفت بود.

      * ظاهرا براي حضور در دوره*اي از كلاس*هاي مربيگري شهريور عازم انگلستان مي*شويد، ويژگي*هاي اين دوره و نحوه حضور شما به چه كيفيتي است؟

      بنده حدود پنج*، شش ماه پيش مداركم را براي شركت در دوره مربيگري كه اتحاديه فوتبال انگليس برگزار مي*كند ارايه كردم و هفته پيش اعلام شد كه براي حضور در اين دوره قبول شدم. جا دارد از محمد تقوي كه براي اين كار تلاش كرد هم تشكر كنم. اين دوره كه بالاترين مدرك مربيگري در اروپا را خواهد داشت به مدت سه هفته در كمپي در انگلستان برگزار مي*شود. خوشحالم كه در آن قبول شدم. برنامه* به گونه*اي است كه يك هفته كار تئوري دارند و يك هفته هم عملي.

      * آيا مربيان ايراني تاكنون موفق به حضور در اين دوره شده*اند؟

      اطلاع دقيقي ندارم اما تا جايي كه تقوي مي*گفت تاكنون هيچ ايراني در اين دوره شركت نكرده است.

      انتهاي پيام
      2, 9, 10, 11 and 14

      Comment


        Great to have Janjus back! I wish Jamshidian a fast and safe recovery.

        Thanks for info yet again TM-Fan jan!

        Comment


          Damet garm Jamshid, Great interview. Glad to see he will stay another season and build a stronger team (how is that possible?! ).

          great job by GN going to this professional coaches camp in UK, (where apparently no Iranian coach ever been to), it says 1 week of theory and 1 week of practical. More of our coaches should attend this.

          And I assume Ebrahimzadeh will stay @ Zobahan, they should learn from Sepahan and build a stronger deep squad so they don't go missing in the business end of each season!

          GRACIAS PEP

          Comment


            ^ You are very welcome guys

            ---------------------------------------------------------------------------

            1- Jamshidian has already extended his contract with Sepahan for one more year.

            2- Heydari has said that the rumors linking him with Esteghlal is "ridiculous". He says he signed a two-year contract which runs for one more year and he is happy in Sepahan.
            2, 9, 10, 11 and 14

            Comment


              Foolad Natanz relegated to the lower division, so Esfahan province will not have any team in the Azadegan league. It is not good for the young local talents in Esfahan, because Azadegan league is where these players can gain experience and develop as top player to the PGL level.
              2, 9, 10, 11 and 14

              Comment


                Apparently, Navidkia and Janjus will not start in today's game. Here is the line up:

                Rahmati, Hadi, Bengar, Hosseini, Beikzadeh, Ebrahimi, Ehsan, Khosro, Janvario, Ebraam, Kazemian
                2, 9, 10, 11 and 14

                Comment


                  100% record for the Esfahani teams in ACL so far, both advanced to the KO stage as the group leaders

                  99% record in PGL Hopefully Zob can finish second in the league to increase the record to 100%
                  2, 9, 10, 11 and 14

                  Comment


                    Congrats to both Isfahani teams, their organizations, board, fans, coaching staff, players and all of the Iranian. In ACL every Iranian is cheering for Sepahan and Zob.
                    "When I see the good in you, you get motivated, feel good about yourself and that creates synergy. It creates an environment where everybody can work better together. I think in the Iranian culture it becomes very ordinary to always see the bad in each other."
                    Afshin Ghotbi ( Former TM Head Coach)



                    Nasser Hejazi was the Takhti of our football.
                    Mohammad Panjali (Former PP and TM Captain)
                    sigpic

                    Comment


                      ^ Damet garm Ali-Chicago jan, I hope Esteghlal advance to the ACL finals next season
                      2, 9, 10, 11 and 14

                      Comment


                        Gongrats to all Iranians specially Isfehanies for both Sepahan and ZZ advancing to second round of ACL games.

                        Comment


                          So what is happening with GN, is he staying or leaving? Would be a shame if he left having secured passage into the knockout stages.

                          Comment


                            ^ Not finalized yet

                            -------------------------------------------------------------------------

                            Sepahan fixtures:

                            Persepolis 25 Ordibehesht (referee: MOZAFFARIZADEH! )
                            @ Saipa 30 Ordibehesht
                            Bonyadkor 3 Khordad
                            @ Persepolis 8 Khordad (Hazfi 1/4 finals)
                            Possible Hazfi semi-final game against Foolad 12 Khordad
                            Possible Hazfi final 16 Khordad
                            Possible Hazfi final 19 Khordad
                            2, 9, 10, 11 and 14

                            Comment


                              what a result for Sepahan, Barca winning La Liga, Osasuna with a comeback of the season, what a start to this day!
                              Now the exciting rounds begin

                              Zobahan V AlNasr
                              Sepahan V Bunyadkar

                              AlNasr looked very weak against SS,(dont know about their lineup if thye had players missing or not) but they looked a very weak team. Zobahan can easily dismantle them at home. Bunyadkar is a tough team but someone said they changed their whole team from the one couple of years ago. Sepahan with these players can beat any team.

                              GRACIAS PEP

                              Comment


                                Dame Esfehan Garm, both Esfahani teams get 1st in their group while the "be-orze" Tehrani teams can't even get out of their groups!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X