Announcement

Collapse
No announcement yet.

مرکز تخصصی ارتقای فوتبال ایران

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    مرکز تخصصی ارتقای فوتبال ایران

    Tasnim News: Iran's national football team coach plans to establish a center to promote football in IRAN.


    کی روش بنیانگذار مرکز تخصصی ارتقای فوتبال ایران می شود

    خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در یکی از برنامه*های بلند مدت خود تصمیم به ایجاد مرکز تخصصی ارتقای فوتبال در ایران دارد.




    این روزها افرادی که به کمپ تیم ملی فوتبال رفت و آمد دارند در کنار ساختمان آکادمی ملی فوتبال شاهد بنایی در حال ساخت هستند که قرار است به مرکزی برای آینده فوتبال ایران تبدیل شود.
    این مرکز به خواست و با طرح کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در حال ساخت بوده و قرار است به مرکز تخصصی ارتقای فوتبال ایران تبدیل شود.

    سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیری این پروژه را به عنوان یکی از برنامه های بلند مدت خود برای بعد از مسابقات جام ملت های آسیا تعیین کرده
    و قصد دارد در این مرکز از همکاری والتر دیسالوو ایتالیایی که دستیار سابقش در رئال مادرید بوده و
    اکنون در مرکز تخصصی اسپایر قطر حضور دارد، همچنین میک مک درموت، مربی بدنساز سابق تیم ملی فوتبال استفاده کند.
    ***




    #2
    From Archives. Older articles.


    نقشه ويژه كروش، بعد از شكست فوتبال پايه ايران

    اتاق فکر فوتبال ایران برای جلوگیری از نابودی آینده

    چهارشنبه 23 مهر 1393 0
    فوتبال ایران > تیم ملی - فوتبال پایه ایران شکست خورده. ابتدا نوجوانان و بعد هم امید و در نهایت جوانان. آینده فوتبال ایران بسیار تاریک است.
    كروش مقاله
    AFC را بخواند
    با فوتبال دفاعي قهرمان جام ملتها نمي شويم!

    AFC در تازه ترين مقاله اي كه به بهانه جام ملت هاي آسيا 2015 استراليا منتشر كرده و چند خبرگزاري و پايگاه اينترنتي آن را نشر داده اند از استراليا، كره جنوبي، ژاپن و ايران به عنوان بخت هاي قهرماني در اين رقابت ها ياد كرد اما بر اين نكته تأكيد داشت كه ايران با فوتبال دفاعي كه در جام جهاني بازي كرد در جام ملت هاي آسيا قهرمان نخواهد شد!موافقان كروش بر اين باورند شكلي كه تيم ملي در جام جهاني بازي كرد ضرورت داشت و با توجه به حريفاني كه در گروه F قرار گرفته بودند بازي دفاعي اجتناب ناپذير بود اما بايد گفت كه تيم ملي پيش از اين هم دفاعي بازي مي كرد. ديدار ايران در برابر كره جنوبي در شهر اولسان كه با برتري يك بر صفر به سود ايران خاتمه يافت نمونه خوبي براي اثبات اين مدعاست.
    در بازي با ازبك در تاشكند هم اين چنين بود و تيم كروش به لطف بازي دفاعي و البته كمي خوش شانسي و اشتباه داور يك بر صفر پيروز شد البته بحث در مورد بازي هاي گذشته و واكاوي مسابقاتي كه نتايج آن در تاريخ ثبت شده ضرورتي ندارد و سودي هم براي تيم ملي نخواهد داشت. تساوي در برابر نيجريه و همچنين نمايش خوب تيم ملي در بازي با آرژانتين تضميني براي موفقيت در جام ملت هاي آسيا نيست. اكنون جام ملت هاي آسيا در پيش است و همان طور كه AFC تأكيد كرده براي موفقيت در اين پيكارها بايد دست از فوتبال دفاعي برداريم. چرايي دست شستن از فوتبال تدافعي و روي آوردن به بازي تهاجمي واضح و مبرهن است چون قهرماني در جام ملت هاي آسيا با صعود به جام جهاني و حتي حضور در اين پيكارها متفاوت است و در جام ملت هاي آسيا به يقين تيمي قهرمان خواهد شد كه موقعيت گل هاي بيشتري خلق كند و البته در كنار خلق موقعيت فرصت طلب نشان دهد.

    Comment

    Working...
    X