Announcement

Collapse
No announcement yet.

Navad (90) | Official Thread 2015-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۰:۲۴ ۴۳۴۸
    کفعمی: صحبت*های نویدکیا تیرخلاصی برای خودش بود
    کفعمی-صحبتهای-نویدکیا-تیرخلاصی-برای-خودش-بود
    وبسایت رسمی برنامه نود - عضو سابق هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: صحبت*های شب گذشته نویدکیا فرافکنی بود و به نظرم حرف*های او تیر خلاصی برای خودش بود.
    به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، حسین کفعمی، در مورد صحبت*های محرم نویدکیا در برنامه ۹۰ و اینکه گفته بود کفعمی یک ذوب*آهنی بوده که قصد داشته او را به ذوب*آهن ببرد، گفت: این حرف*ها در دنیای امروز فوتبال حرفه*ای بچه*گانه است. امروزه در فوتبال می*بینیم بازیکنی از استقلال به پرسپولیس و یا برعکس می*رود و دیگر این حرف*ها مطرح نیست. درباره مدیریت هم باید بگویم تا درخواستی نباشد اجابت نمی*شود و کسی که من را برای عضویت در هیأت مدیره سپاهان انتخاب کرده بود حتما توانایی*هایی در من دیده بود.
    وی ادامه داد: اینکه نویدکیا مدعی شده من می*خواستم او را به ذوب*آهن ببرم الان حضور ذهن ندارم و نمی*دانم این مسئله صحت داشته یا نه. حتی به فرض اینکه این موضوع صحت داشته باشد، مگر ایرادی داشته که قبل از اینکه به سپاهان بیاید به ذوب*آهن می*رفت؟ به هر حال در دنیای فوتبال این یک امر بدیهی است که بازیکن از چند جا پیشنهاد داشته باشد. در مجموع باید بگویم بابت حرف*های شب گذشته نویدکیا متاسف شدم و دلم سوخت که بازیکن باارزشی مثل او که زحمت*های زیادی کشیده با این حرف*ها همه چیز را خراب کرد. دیشب نویدکیا مثل یک ضرب*المثل ظرف شیر را ریخت و همه زحماتش را به باد داد. او شب گذشته با لحن بدی درباره پیشکسوتان فوتبال اصفهان صحبت کرد که شایسته آنها نبود. نویدکیا با حرف*هایش پیشکسوتی مثل رسول کربکندی را زیر سؤال برد و حرف*های خوبی درباره مربی مثل حسین چرخابی که برای سپاهان زحمت کشیده، مطرح کرد.
    عضو سابق هیأت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: نویدکیا در حالی حسین فرکی را زیر سؤال برد که همه او را به اخلاق*مداری می*شناسند. او حتی مدیرعامل فولاد مبارکه را هم زیر سؤال برد. آن هم در حالی که با حمایت*های مالی این کارخانه باشگاه سپاهان در این سال*ها کار کرده است. اگر کارخانه*هایی مثل سایپا، پیکان، ذوب*آهن و فولاد مبارکه در روزهایی که فوتبال ما نه حق پخش دارد و نه کپی*رایت به فوتبال کمک نمی*کردند، تکلیف فوتبال چه می*شد؟ این حق نیست که یک نفر همه ارزش*ها را زیر سؤال ببرد. ما همیشه در آخر نماز و دعاهایمان می*خواهیم عاقبت به خیر شویم و واقعا از حرف*های شب گذشته نویدکیا دلم سوخت. او با حرف*هایش ارزش*هایش را کوچک کرد و از قدیم گفته ادب مرد به ز دولت اوست. نباید با حرف*هایمان حرمت*هایمان را از بین ببریم.
    وی اظهار داشت: من قبلا تنها کسی بودم که در هیأت مدیره سپاهان بر علیه بازیکن*سالاری صحبت کردم هر چند که او گفت من مرد نبودم! نباید اجازه دهیم حریم*ها از بین برود و من با این حرف*ها قصد ندارم از خودم دفاع کنم. به دلیل ارتباطی که بین نیمکت و سکوهای سپاهان بود تصمیم گرفتم عطای کار را به لقایش ببخشم تا سپاهان وارد حواشی نشود.
    کفعمی در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای نویدکیا مبنی بر اینکه بعد از قهرمانی سپاهان با فرکی هیأت مدیره این باشگاه قصد نداشته با این مربی ادامه کار دهد، اظهار داشت: شاید در هیأت مدیره بحث*هایی صورت بگیرد اما دلیل نداشته ما حرمت فرکی را زیر سؤال ببریم. من بیشترین ارتباط را با فرکی داشتم اما وقتی تصمیم بر این گرفته شد که با فرکی ادامه کار دهیم از او حمایت کردیم. شاید بزرگترین اشتباه فرکی استفاده از نویدکیایی بود که ۶ جلسه در تمرینات حاضر نشد و از او در بازی*ها استفاده کرد. فرکی نباید حتی به نویدکیا در آن شرایط اجازه می*داد به نیمکت نزدیک شود. نویدکیا شب گذشته فرافکنی کرد و قطعا مردم بهترین قاضی هستند که درباره حرف*های او نظر دهند. صحبت*های شب گذشته نویدکیا تیر خلاصی برای خود او بود.

    Comment


      ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۹:۵۹ ۴۱۴۶
      چرخابی: مردم در مورد نویدکیا قضاوت کنند
      چرخابی-مردم-در-مورد-نویدکیا-قضاوت-کنند
      وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت:عمر مربیگری یاوری ۱۰ سال از سن نویدکیا بیشتر است و درست نبود این حرف*ها این طور مطرح شود. من خجالت می*کشم که بخواهم یاوری را سرمربی سپاهان کنم.
      به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، حسین چرخابی درباره اظهارات محرم نویدکیا در برنامه شب گذشته ۹۰ و اینکه او مدعی شد چرخابی قصد داشته محمود یاوری را به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب کند، گفت: اگر حرفی زده شود باید آن حرف با سند و مدرک باشد. او برای حرف*هایش سند ندارد اما من سند دارم که این حرف اشتباه بوده است. همه افرادی که در باشگاه سپاهان هستند می*توانند شهادت دهند که این مسئله نبوده و صحت نداشته است. شما از اصغر باقریان به عنوان مدیر باشگاه بپرسید که آیا من قصد داشتم یاوری را سرمربی سپاهان کنم یا نه؟ من چه کسی هستم که این کار را انجام دهم؟ محمود یاوری ۴۳ سال مربی بوده و ۱۲ سال سرمربی سپاهان و شاهین اصفهان بوده است.
      وی ادامه داد: عمر مربیگری یاوری ۱۰ سال از سن نویدکیا بیشتر است و درست نبود این حرف*ها این طور مطرح شود. من خجالت می*کشم که بخواهم یاوری را سرمربی سپاهان کنم. او مربی همه پیشکسوت*های اصفهان بوده است. باید بگویم نویدکیا اشتباه کرد چرا که من یک سال قبل پیشنهادی به باشگاه سپاهان دادم و آن این بود که کمیته*ای از پیشکسوتان اصفهانی تشکیل شود تا درباره سپاهان تصمیم*گیری کند و چه بهتر که در راس آن محمود یاوری قرار بگیرد که استاد همه پیشکسوتان اصفهان بوده است. من نگفتم یاوری سرمربی سپاهان شود این مسئله در ذهن خود او هم نبوده است چرا که آقای یاوری این روزها زانو درد دارد و بعید است به فکر مربیگری باشد چه برسد به اینکه من بخواهم دستیار او شوم. من هنوز هم این پیشنهاد را دارم و به نظرم نویدکیا بابت این حرف*ها اشتباه کرد.
      پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: اشتباه دیگر نویدکیا در برنامه ۹۰ صحبت او درباره استیماچ بود. از روز اولی که استیماچ به اصفهان آمد من مخالف او بودم چرا که فصل قبلش رزومه خوبی نداشت و آمدن یک مربی خارجی در وسط فصل اشتباه است چرا که از سپاهان شناختی نداشت. من در تلویزیون و همه مصاحبه*هایم از استیماچ انتقاد کردم اما جالب است محرم گفت من از او دفاع می*کردم! الان اینترنت در همه جا وجود دارد و شما با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می*شوید من چه صحبت*هایی درباره استیماچ کردم. معتقدم درباره نویدکیا باشگاه مقصر بود که به این بازیکن این همه بها داد. من همان حرف نویدکیا را می*زنم که باشگاه مقصر این اتفاقات است. نویدکیا در کامپیوتر شخصی*اش نام خودش و من را سرچ کند تا متوجه شود من چه صحبت*هایی کردم.
      چرخابی تصریح کرد: قضاوت درباره صحبت*های نویدکیا را باید به عهده مردم گذاشت که بهترین قاضی هستند. اینکه نویدکیا در این برنامه تلویزیونی از همه اسم بیاورد و به همه بتوپد یک نوع یکطرفه به قاضی رفتن است چرا که کسی نتوانست از خودش دفاع کند.
      وی درباره اینکه آیا ویسی در سپاهان سال آینده از نویدکیا استفاده کند یا خیر، افزود: این نظر ویسی است و او می*تواند در این باره صحبت کند. من نه از شرایط بدنی نویدکیا و نه از تفکرات ویسی خبر ندارم اما قطعا ویسی باید در سپاهان اختیار تام داشته باشد که از چه کسی استفاده کند و چه کسی را بیرون بگذارد.

      Comment


        ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۴ ۳۲۰۶
        ابرقویی نژاد: نویدکیا دروغ*های بزرگی گفت
        ابرقویی-نژاد-نویدکیا-دروغهای-بزرگی-گفت
        وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: محرم نویدکیا شب گذشته در برنامه ۹۰ بر چهره کسانی چنگ انداخت که مورد وثوق فوتبال دوستان بودند.
        به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی اکبر ابرقویی*نژاد در خصوص صحبت*های شب گذشته محرم نویدکیا در برنامه ۹۰ و اینکه او اعلام کرده که وی به دنبال مدیرعاملی سپاهان است، اظهار داشت: نمی*دانم نویدکیا در چه شرایط روحی و روانی قرار داشت که به خودش این اجازه را داد که به تمام افرادی که مورد وثوق در فوتبال هستند، تهمت و افترا بزند.
        وی ادامه داد: در واقع نویدکیا شب گذشته خودزنی کرد و به خودش هم رحم نکرد. به تمام کسانی که در فوتبال قابل احترام هستند، بی*احترامی کرد. در مورد مسائلی که درباره من هم عنوان کرد باید بگویم تنها در اوایل فصل با هماهنگی فرکی و باقریان با نویدکیا تماس گرفتم که پادرمیانی کنم و او به سپاهان بازگردد.
        رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: به هر حال نویدکیا برای فوتبال اصفهان زحمت کشیده است و من هم با او صحبت کردم تا به تیم بازگردد. معتقد بودم که می*تواند از نظر فنی به تیم کمک کند. به جز این مسئله هیچ تماس دیگری با او نداشتم و پس از برنامه شب گذشته ۹۰ هم به او پیامک دادم و گفتم چگونه است که اعلام می*کند از دروغ بدش می*آید اما خودش دروغ*های به این بزرگی را عنوان می*کند.
        ابرقویی*نژاد تاکید کرد: در شأن و شخصیت من نیست که بخواهم با یک بازیکن در مورد مسائل دیگر صحبت کنم. واقعا تاسف می*خورم که چنین مسائلی مطرح شده است. من تنها در اوایل فصل برای بازگشت او در تماس بودم. آنهم به خاطر اینکه به تیم شهرم کمک کنم. هر جا که نیاز باشد این کار را خواهم کرد اما متاسفانه نویدکیا شب گذشته بر چهره کسانی چنگ انداخت که مورد وثوق فوتبال*دوستان هستند. مردم به خوبی خودشان این مسائل را می*فهمند و می*دانند چه کسی راست می*گوید و چه کسی دروغ.

        Comment


          of course they are gonna deny their corruption. would you expect anything else? time will tell whether Moharram was the bad guy or everyone around the team now that he is gone.

          Comment


            I like what Navidkia did.

            The people running teams are not professional, they are corrupt. They need to be called out on their corrupt nature. I like it when Ali Karimi does it, and I like it now that Navidkia has done it.

            We have to stop protecting these guys behind the veil of "professionalism". What about them is professional that they deserve to be treated as such?

            They are corrupting our football and nobody should call them out on it? What they do is OK, but when they are brought to light in front of live television, then it isn't professional??

            Something is clearly backwards here, we should be thanking Navidkia.

            We also need to stop protecting these old timers because they are pishkesvat. Who cares, he is either corrupt or stupid now, so football fans should be told what they are doing behind the scenes.

            Comment


              Just started
              راه یکی است و آن راستی است

              Comment


                Navad (90) | Official Thread 2015-2016

                Question is best ipl coach.
                Last edited by rugs; 05-30-2016, 11:11 AM.
                راه یکی است و آن راستی است

                Comment


                  Mazloumi is the guest
                  راه یکی است و آن راستی است

                  Comment


                    LOL Mazloumi says his contract is for 2 years and therefore will stay.
                    Formerly known as Persianking!
                    Follow me @
                    instagram/iranscout
                    instagram/nariman_iranscout


                    Comment


                      I actually feel bad for Mazloumi. He clearly is under a lot of pressure and he can't handle it well.

                      Comment


                        Ferdowsipour made a good point, where in the world does a member of the management make comments about the team.

                        What's funny though is that where in the world do they bring a team's manager on tv and conduct such interviews?
                        راه یکی است و آن راستی است

                        Comment


                          Originally posted by rugs View Post
                          Mazloumi is the guest
                          Mazloumi is doing too many zer zer.

                          Too much drama. He should talk about attending classes, learning coaching lessons, etc. Bringing young players are great.

                          I have said this before and would repeat here again: Esteghlal and Persepolis get too much or two many support. Just showing them every week is a big plus that other teams do NOT have.

                          Stop complaining and do your work. Even if you are not good such as Jalali, another team will hire you.
                          چو ایران نباشد تن من مباد

                          Comment


                            Originally posted by Nokhodi View Post
                            I actually feel bad for Mazloumi. He clearly is under a lot of pressure and he can't handle it well.
                            He surely has some valid points, but I still can’t feel bad for the likes of Mazloumi and the majority of other domestic coaches. I mean nobody forced him to take over SS, he accepted the job - again like many others overestimating himself and thinking he has the knowledge/skills/experience to lead such a big club. It’s not the first time he failed, it’s not even the first time he coached SS. He is well aware of the situation, but instead of accepting his shortcomings after each failure and go back to a smaller team/or take coaching classes and actually manage something respectable on a constant basis before coming back - he ignores it and just waits to be recycled again, a PGL tradition after all.

                            For example: Mazloumi coached SS in year 2012. After being sacked he had short stints at Aluminium and Mes, until being appointed as SS coach again in year 2015. So what exactly happened in these 3 years? What did he achieve during that time that he thinks he suddenly has the skills to take over such a big club again?

                            - and at the end exactly these "recycled" coaches are "por-rooh" enough to come and criticize someone like CQ!
                            Formerly known as Persianking!
                            Follow me @
                            instagram/iranscout
                            instagram/nariman_iranscout


                            Comment


                              Khalilian is talking about Navidkia

                              Comment


                                Mazaheri on now. I see a good future for him.
                                راه یکی است و آن راستی است

                                Comment

                                Working...
                                X