It seems that they are in final phase and very close to agreement with JOMA. Even Kafashian mentioned in Navad, even though he didn't mentioned the Name of the company.
http://www.varzesh3.com/news/1284550...اسپانیا
لباس تیم ملی: جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
پس از پایان اتمام قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران با برند آل اشپورت، به زودی این اسپانسر تغییر خواهد کرد و امروز و در جلسه ای مسئولان فدراسیون روی اسپانسرینگ برند جوما به اتفاق نظر رسیدند.
لباس تیم ملی: جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
به گزارش "ورزش سه"، پس از نزدیک به سه سال و نیم و بعد از حرف و حدیث های فراوان بالاخره عمر همکاری کمپانی آلمانی آل اشپورت با تیم های ملی ایران به پایان رسید و فدراسیون فوتبال تصمیم به همکاری با برندی دیگر در زمینه اسپانسرینگ تیم های ملی گرفته است.
پایان جنجال آل اشپورت در ایران
شرکت آلمانی آل اشپورت به طور رسمی از تاریخ چهاردهم مرداد ماه سال 91 به فدراسیون فوتبال ایران قرارداد خود را به ثبت رساند تا البسه تیم های ملی را در ایران تامین کند، این قرارداد به امضای علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال رسید. این اتفاق با توجه به برندهای مطرح دیگری که در این زمینه وجود دارد کمی برای فوتبال دوستان ایرانی عجیب بود اما با توجه به مسائل مختلف از جمله نبود حق کپی رایت در ایران و ... قرارداد با این شرکت بسته شد. بعد از آن و در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه سال 92 این کمپانی اسپانسرینگ لیگ برتر ایران را نیز برعهده گرفت و فعالیت خود را در ایران گسترده کرد.
مدت زمان همکاری تیم ملی با این برند حواشی بسیاری را داشت، اتفاقاتی که بطور عجیب در این همکاری می افتاد، از توپ های مورد استفاده در لیگ برتر تا اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت پایین لباس ها قبل از جام جهانی که مشخص شد آن لباس ها اصل نبوده و در همین نزدیکی دوخته می شود، از قضیه انتشار تصویر یوزپلنگ روی لباس های تیم ملی در جام جهانی و پررنگ تر شدنشان بعد از جام جهانی تا شایعه قرارداد صدهزار دلاری با کی روش برای پوشیدن این لباس ها.
هر آنچه که بود، شرکت آل اشپورت در مدت زمان حضور خود در ایران، با وجود فعالیت گسترده(در تیم های ملی، تیم های باشگاهی و لیگ برتر) ناخواسته دچار حاشیه هایی می شد، این قرارداد مدتی پیش به اتمام رسیده بود و از آن زمان تاکنون این شرکت لباس تیم ملی را بدون قرارداد تامین می کرد تا امروز که فدراسیون نشین ها نیز بعد از مدتی تحقیق و بررسی و حرف و حدیث در این زمینه با توجه به لحاظ کردن مسائل مختلف به این نتیجه رسیدند که جوما اسپانسر بعدی تیم ملی باشد.
جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
برند جوما 50 سال پیش و در سال 1965 در ایالت پورتیلو دی تلدو اسپانیا بنا نهاده شد و فعالیت خود را در تامین تجهیزات ورزشی آغاز کرد. آنها در این مدت زمان فعالیت خود را به صورت عادی ادامه دادند، نه هیچ وقت در صدر اخبار مربوط به برند های ورزشی بودند و نه هیچ وقت غایب بودند. جومایی ها! در این مدت زمان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، تنیس، بسکتبال و والیبال فعالیت خود را ادامه دادند.
از ایران تا رومانی، از سپاهان تا اسپانیول
سپاهان اصفهان اولین تیم ایرانی بود که برای اولین بار پای این برند را در ایران باز کرد، اصفهانی ها در گذشته نیز برای اولین بار از برندهای خارجی(مانند آل اشپورت و لوتو) استفاده می کردند این بار نیز در این زمینه پیشرو بودند.
آسیا: بنگلادش، ازبکستان، قرقیزستان و مالدیو
اروپا: رومانی و بلغارستان
چرا آدیداس و نایکی و پوما و ... نیامدند
مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و مسئولین مستقیم عقد قرارداد با اسپانسر در زمینه البسه عنوان می کنند دلایل متعددی وجود دارد که ما نمی توانیم با برندهای نامدارو مشهور در این زمینه قرارداد همکاری امضا کنیم، دلایلی که می توان از جمله آنها به نبودن حق کپی رایت در ایران اشاره کرد، این اتفاق باعث می شود که برندهای مطرح از فدراسیون فوتبال ایران درخواست مبلغ سنگینی کنند. به غیر از این موضوع مسئولین قرارداد در این زمینه عنوان می کنند که هنوز برخی از برندها(حتی بعد از برداشته شدن تحریم ها علیه ایران) به دلیل جریمه از ورود به ایران هراس دارند.
http://www.varzesh3.com/news/1284550...اسپانیا
لباس تیم ملی: جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
پس از پایان اتمام قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران با برند آل اشپورت، به زودی این اسپانسر تغییر خواهد کرد و امروز و در جلسه ای مسئولان فدراسیون روی اسپانسرینگ برند جوما به اتفاق نظر رسیدند.
لباس تیم ملی: جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
به گزارش "ورزش سه"، پس از نزدیک به سه سال و نیم و بعد از حرف و حدیث های فراوان بالاخره عمر همکاری کمپانی آلمانی آل اشپورت با تیم های ملی ایران به پایان رسید و فدراسیون فوتبال تصمیم به همکاری با برندی دیگر در زمینه اسپانسرینگ تیم های ملی گرفته است.
پایان جنجال آل اشپورت در ایران
شرکت آلمانی آل اشپورت به طور رسمی از تاریخ چهاردهم مرداد ماه سال 91 به فدراسیون فوتبال ایران قرارداد خود را به ثبت رساند تا البسه تیم های ملی را در ایران تامین کند، این قرارداد به امضای علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال رسید. این اتفاق با توجه به برندهای مطرح دیگری که در این زمینه وجود دارد کمی برای فوتبال دوستان ایرانی عجیب بود اما با توجه به مسائل مختلف از جمله نبود حق کپی رایت در ایران و ... قرارداد با این شرکت بسته شد. بعد از آن و در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه سال 92 این کمپانی اسپانسرینگ لیگ برتر ایران را نیز برعهده گرفت و فعالیت خود را در ایران گسترده کرد.
مدت زمان همکاری تیم ملی با این برند حواشی بسیاری را داشت، اتفاقاتی که بطور عجیب در این همکاری می افتاد، از توپ های مورد استفاده در لیگ برتر تا اعتراض بازیکنان تیم ملی به کیفیت پایین لباس ها قبل از جام جهانی که مشخص شد آن لباس ها اصل نبوده و در همین نزدیکی دوخته می شود، از قضیه انتشار تصویر یوزپلنگ روی لباس های تیم ملی در جام جهانی و پررنگ تر شدنشان بعد از جام جهانی تا شایعه قرارداد صدهزار دلاری با کی روش برای پوشیدن این لباس ها.
هر آنچه که بود، شرکت آل اشپورت در مدت زمان حضور خود در ایران، با وجود فعالیت گسترده(در تیم های ملی، تیم های باشگاهی و لیگ برتر) ناخواسته دچار حاشیه هایی می شد، این قرارداد مدتی پیش به اتمام رسیده بود و از آن زمان تاکنون این شرکت لباس تیم ملی را بدون قرارداد تامین می کرد تا امروز که فدراسیون نشین ها نیز بعد از مدتی تحقیق و بررسی و حرف و حدیث در این زمینه با توجه به لحاظ کردن مسائل مختلف به این نتیجه رسیدند که جوما اسپانسر بعدی تیم ملی باشد.
جوما؛ 50 ساله از اسپانیا
برند جوما 50 سال پیش و در سال 1965 در ایالت پورتیلو دی تلدو اسپانیا بنا نهاده شد و فعالیت خود را در تامین تجهیزات ورزشی آغاز کرد. آنها در این مدت زمان فعالیت خود را به صورت عادی ادامه دادند، نه هیچ وقت در صدر اخبار مربوط به برند های ورزشی بودند و نه هیچ وقت غایب بودند. جومایی ها! در این مدت زمان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، تنیس، بسکتبال و والیبال فعالیت خود را ادامه دادند.
از ایران تا رومانی، از سپاهان تا اسپانیول
سپاهان اصفهان اولین تیم ایرانی بود که برای اولین بار پای این برند را در ایران باز کرد، اصفهانی ها در گذشته نیز برای اولین بار از برندهای خارجی(مانند آل اشپورت و لوتو) استفاده می کردند این بار نیز در این زمینه پیشرو بودند.
همه تیم های ملی جوما پوش
در رده تیم های ملی این کمپانی اسپانسرینگ تیم های زیادی را برعهده ندارد، نگاهی می اندازیم به تیم های ملی که لباس جوما به تن می کنند:
آفریقا: کنیا و زیمباوه
آمریکای جنوبی: هندوراس، کوبا، نیکاراگوئه و ترنیداد و توباگو
در رده تیم های ملی این کمپانی اسپانسرینگ تیم های زیادی را برعهده ندارد، نگاهی می اندازیم به تیم های ملی که لباس جوما به تن می کنند:
آفریقا: کنیا و زیمباوه
آمریکای جنوبی: هندوراس، کوبا، نیکاراگوئه و ترنیداد و توباگو
آسیا: بنگلادش، ازبکستان، قرقیزستان و مالدیو
اروپا: رومانی و بلغارستان
چرا آدیداس و نایکی و پوما و ... نیامدند
مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و مسئولین مستقیم عقد قرارداد با اسپانسر در زمینه البسه عنوان می کنند دلایل متعددی وجود دارد که ما نمی توانیم با برندهای نامدارو مشهور در این زمینه قرارداد همکاری امضا کنیم، دلایلی که می توان از جمله آنها به نبودن حق کپی رایت در ایران اشاره کرد، این اتفاق باعث می شود که برندهای مطرح از فدراسیون فوتبال ایران درخواست مبلغ سنگینی کنند. به غیر از این موضوع مسئولین قرارداد در این زمینه عنوان می کنند که هنوز برخی از برندها(حتی بعد از برداشته شدن تحریم ها علیه ایران) به دلیل جریمه از ورود به ایران هراس دارند.
Comment