Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futsal,Asian champions ,Iranian women.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Futsal,Asian champions ,Iranian women.

    ویدئو: تیم ایران قهرمان فوتسال زنان آسیا شد

    تاریخ انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۴


    تقاطع: تیم فوتسال ایران با پیروزی یک بر صفر برابر تیم پرقدرت ژاپن، قهرمان نخستین دوره*ی مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا شد.

    در این دیدار که شنبه*شب (۲۶ سپتامبر-۴ مهر) در استادیوم شهر نیلای مالزی برگزار شد، تک گل تیم ایران را فرشته کریمی در دقیقه*ی هشت بازی به ثمر رساند. روی این گل، سارا شیربیگی با توپ*گیری و پاس دقیق خود، نقش به سزایی داشت.

    تیم ایران این دیدار را با تاکتیک پرس در زمینه*ی حریف آغاز کرد و پس از این*که با همین روش به گل رسید، به تاکتیک دفاع و ضد حمله تغییر روش داد. موضوعی که باعث شد، ژاپنی*ها با وجود این*که در ۷۲ درصد زمان بازی توپ را در اختیار داشتند، نتوانند از این برتری، استفاده کنند. در این میان، چند فرصت* خوب تیم ژاپن نیز با واکنش*های فرزانه توسلی، دروازه*بان تیم ایران روبه*رو شد.

    ملی*پوشان فوتسال ایران پیش*تر در مرحله*ی گروهی این رقابت*ها موفق شده بودند تیم*های هنگ*کنگ، ازبکستان و مالزی را به ترتیب با نتایج ۶-۰، ۹-۱، و ۴-۲ شکست بدهند و سپس با پیروزی ۱-۰ برابر تایلند در دیدار نیمه*نهایی، راهی بازی فینال شوند.

    نسیمه غلامی (کاپیتان)، فرزانه توسلی، * فرشته کریمی، * فهیمه زارعی، فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، * طاهره مهدی*پور، * سحر پاپی، سارا شیربیگی، * زهره میثمی، سپیده زرین*راد، * سهیلا ملمولی، * مهسا نظری و نغمه مرادی، ۱۴ بازیکن تیم ایران را در این مسابقات تشکیل می*دادند.

    هدایت تیم ایران بر عهده*ی فروزان سلیمانی بود و علی صانعی، مدیر فنی تیم فوتسال مردان ایران نیز به عنوان مشاور در کنار کادر مربی*گری این تیم حضور داشت.



    Fereshteh-Karimi-Iran-Futsal
    فرشته کریمی در پایان رقابت*ها به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

    **بالاترین

    #2
    that's from several months ago, ZZgloo

    Comment

    Working...
    X