Announcement

Collapse
No announcement yet.

داوید لوئیز: چیزی برای اثبات کردن ندارم: ای&am

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    داوید لوئیز: چیزی برای اثبات کردن ندارم: ای&am

    این مدافع ملی پوش برزیلی در رقابت های این فصل لیگ برتر، تنها یک بار در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفت

    سایت گل- داوید لوئیز، مدافع چلسی، اعلام کرد علی رغم قرار نگرفتن در فهرست تیمش مقابل فولام، چیزی برای اثبات کردن به ژوزه مورینیو ندارد.

    این مدافع ملی پوش برزیلی در رقابت های این فصل لیگ برتر، تنها یک بار در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفت اما در دیدار شب گذشته آبی ها مقابل سوئیندون در جام اتحادیه 90 دقیقه کامل بازی کرد.

    لوئیز تاکید کرد که نگران جایگاهش در تیم نیست زیرا همه تصمیم گیری ها توسط سرمربی صورت می گیرد.

    او به اونینگ استاندارد گفت:" من تنها به یک بازی نیاز داشتم. گاهی اوقات، وقتی سایر بازیکنان از ترکیب تیم بیرون می مانند، کسی چیزی نمی گویند.

    من نیازی به اثبات کردن چیزی را ندارم. همه می دانند که داوید لوئیز چه بازیکنی است. من می خواهم فوتبال بازی کنم و از بازی خودم در زمین لذت ببرم. وقتی فرصتی برای بازی کردن پیدا می کنم، می خواهم از آن لذت ببرم.

    من تنها یکی از بازیکنان تیم هستم. گاهی اوقات سرمربی من را در ترکیب اصلی قرار می دهد و گاهی نه. این تصمیم اوست."

    علاوه بر لوئیز، خوان ماتا و فرناندو تورس نیز جایگاه شان در ترکیب اصلی چلسی را از دست داده اند اما این مدافع برزیلی معتقد است این به وجود رقابت در تیم برمی گردد.

    " چلسی باشگاه بزرگی است و ما بازیکنان خوب زیادی داریم. اگر چلسی فقط 11 بازیکن داشت، ما موفقیتی به دست نمی آوردیم.

    ما نباید چیزی را ثابت کنیم. ما تنها باید نشان دهیم که می خواهیم بازی کنیم. همه در دیدار با سوئیندون این فرصت را پیدا کردند تا بازی شان را نشان بدهند.

    سال قبل هم می توانستید در مورد نیمکت نشینی 7 بازیکن صحبت کنید و سال بعد هم همین طور خواهد بود. مورینیو 11 نفر را انتخاب می کند تا براساس فلسفه اش بازی کنند. او تلاش می کند بهترین تصمیم را برای چلسی بگیرد."

    http://www.goal.com/iran/news/1832/ا...medium=twitter
    We are currently witnessing a revolution in Iranian football. Team Melli has never been stronger than it is today, and we will only get better.
Working...
X